خودرو

میانگین مدت زمان برای رسیدن امدادگر

اقتصادنیوز: مدیرعامل امداد خودرو ایران، میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگر را در سراسر کشور ٢۵ دقیقه (حتی در تهران ١۵ دقیقه) اعلام کرد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عباس میرحسینی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که بستر مناسب برای خدمت‌رسانی به تمام مشتریان خود و مصرف‌کنندگان سایر محصولات خودرویی داشته باشیم. این مجموعه که زیر مجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو است، اما بر اساس همین هدف خدمت رسانی به اکثریت محصولات خودرویی و گستردگی فعالیت، با نام امداد خودرو ایران فعالیت دارد، از سال ١٣٧٨ تأسیس شده و حدود دوسالی است که در جاده مخصوص به سبب نزدیکی به گروه صنعتی ایران‌خودرو، قرار گرفته، در حال حاضر با بیش از ١٠ دفتر منطقه‌ای با میانگین ٣٠ نفر نیرو، در بالغ بر ١۵٠٠ امدادگر فعال و متخصص در شهرها و استان‌های کشور و بیش از ٢٠ هزار کیلومتر خدمات جاده‌ای در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

اقتصادنیوز: سورن پلاس دوگانه‌سوز امروز بیشتر از بقیه محصولات ایران خودرو در بازار آزاد گران شده و معادل ۷۲۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.
مدیرعامل امداد خودرو ایران ضمن تاکید بر اینکه خدمات به صورت هفت روز هفته و ٢۴ ساعته و شبانه‌روزی صورت می‌گیرد، اعلام کرد: صرفاً روزانه ٣٠٠٠ خدمات امدادی ارائه می‌شود؛ بنابراین نه تنها به محصولات ایران‌خودرو خدمات تخصصی ارائه می‌دهد که برای سایر محصولات خودرویی نیز  امدادرسانی و خدمات عمومی صورت می‌گیرد؛ چرا که سیاست‌ کلان ایران‌خودرو، جلب رضایت مشتری است و سعی کردیم در امداد خودرو ایران، فارغ از برندهای خودرویی، در همه‌ زمینه‌ها که مردم نیاز به خدمت داشته باشند، خدمت رسانی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا