خودرو

چری آی کار وی۲۳ ؛ شاسی بلند چری با تیپ جی کلاس مرسدس! + عکس

چری آی کار وی۲۳ یک کراس اوور جعبه ای است که در قسمت عقب کاملا بیننده را به یاد جی کلاس مرسدس می اندازد اما در کل تکرار محصولات قبلی چری مانند جتور تراولر است که کمی دکوراسیون آن تغییر کرده است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران،  چری از دو خودرو جدید با نام های iCar V۲۳ و iCar X۲۵ رونمایی کرد. برند آی کار در واقع ائتلاف میان چری و یکی از زیرمجموعه های شیائومی با نام اسمارت می است. آی کار وی۲۳ محصول اصلی و اکس۲۵ یک مفهومی متفاوت است.
چری آی کار وی۲۳ یک کراس اوور جعبه ای است که در قسمت عقب کاملا بیننده را به یاد جی کلاس مرسدس می اندازد اما در کل تکرار محصولات قبلی چری مانند جتور تراولر است که کمی دکوراسیون آن تغییر کرده است. اساسا تکرار یک پلتفرم با برندهای بی شمار در مجموعه چری سابقه ای طولانی دارد.
اما تفاوت برند آی کار با دیگر تولیدات چری در نام گذاری آن کاملا مشخص است. آی اشاره به کلمه اینتلیجنت به مفهوم هوشمندی دارد و کار هم که خودرو را مورد اشاره قرار می دهد.
آی کار وی۲۳ مجهز به چیپ های پیشرفته و سنسورهای متنوعی است که مدیریت دوربی های محیطی را برعهده دارند تا این خودرو به سطح دو پلاس پلاس رانندگی هوشمند خودران برسد.
چری آی کار وی۲۳ در تریم های محور عقب و تمام چرخ محرک عرضه می شود. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری ۸۰ کیلووات ساعت برند CATL تامین می شود. نسخه تک موتور برد حرکتی ۴۰۰ کیلومتر دارد. جالب آنکه برد حرکتی تریم دو موتوره حدود ۵۰۰ کیلومتر اعلام شده که با ظرفیت باتری مورد اشاره منطقی به نظر نمی رسد و باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم.
کارشناسان احتمال می دهند که نسخه تک موتور ظرفیت باتری کمتری از ۸۰ کیلووات ساعت دارد.
رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۹ و ۲۱ اینچی ارائه می شود. نسخه تک موتور دارای زاویه ورود ۴۲ و خروج ۴۰ درجه است. ارتفاع از سطح زمین نیز ۲۰۶ میلیمتر گزارش شده است. این شاخص ها برای تریم تمام چرخ محرک به ترتیب ۴۳ و ۴۱ درجه است. ارتفاع خودرو نیز ۲۱۲ میلیمتر گزارش شده است.
داخل کابین چری آی کار وی۲۳ براساس طراحی مینیمال شکل گرفته و بسیار جذاب است.
چری آی کار اکس۲۵ دیگر محصول چری است که اکنون در مرحله مفهومی قرار دارد. این خودرو کلاس جدیدی را تعریف می کند که می تواند حد فاصل ام پی وی و اس یو وی باشد.اطلاعات بیشتری از آی کار اکس۲۵ در دسترس نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا