خودرو

رقیب تویوتا لندکروز از کره آمد!

تعداد کمی از خودروسازان درخششی مشابه هیوندای را داشته‌اند که همچنان مدل‌های جدید و به روز را با سرعت زیادی عرضه می‌کند. یکی از خودروهایی که برای به روز شدن در نظر گرفته شده است، پلیسید ۲۰۲۶ خواهد بود.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  خبرآنلاین، هر دو مدل پلیسید ۲۰۲۶ ارائه شده در اینجا دارای یک نوار نور LED در جلو و چراغ‌های اصلی هستند که در دو طرف جلوپنجره سیاه رنگ قرار گرفته‌اند. تغییرات قابل توجهی نیز در کناره این SUV ایجاد خواهد شد. این مدل جدید دارای دستگیره‌های درب و ستون D ضخیم و متفاوت است.

دو طرح مختلف در قسمت عقب برای پلیسید وجود دارد؛ طراحی اول شباهت زیادی به جدیدترین مدل کونا دارد و دارای نوار نور LED و چراغ‌های اصلی متفاوت است. در مقابل، طراحی دوم جذاب‌تر به نظر می‌رسد، با نوار نوری و چراغ‌های عقب که در یک واحد ادغام شده‌اند و در نتیجه ظاهری منسجم‌تر ایجاد می‌کنند. تعداد کمی از خودروسازان درخششی مشابه هیوندای را داشته‌اند که همچنان مدل‌های جدید و به روز را با سرعت زیادی عرضه می‌کند. یکی از خودروهایی که برای به روز شدن در نظر گرفته شده است، پلیسید ۲۰۲۶ خواهد بود. علاوه‌بر این، احتمالاً یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود که منعکس کننده تقاضای امروزه بازار برای پیشرانه‌های هیبریدی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا