خودرو

جتور ترولر ۷سرنشین در نمایشگاه پکن معرفی شد


برند جتور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه چری، عملکرد قابل قبولی در طول سال گذشته داشت و مدل ترولر آن با استقبال و فروش خوبی مواجه شد. در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴،‌ نسخه جدید ۷سرنشین این مدل هم معرفی شد که نسبت به نسخه اصلی ۵سرنشین، طول بیشتری هم دارد.
از لحاظ ظاهری، تفاوت‌های چندانی بین این نسخه و نسخه ۵سرنشین جتور ترولر وجود ندارد. این مدل توسط هاکان شاراکوگلو، مدیر ارشد سابق بخش طراحی پورشه خلق شده و ظاهر کلی خشن و مناسب آف‌رود آن در این نسخه نیز لحاظ شده است. در مرکز جلوپنجره آن، نشان برند JETOUR دیده می‌شود و در دو طرف آن، چراغ‌های بزرگ قراردارند. چراغ‌های مخصوص آف‌رود در پایین گلگیرهای عقب و جلو نیز منعکس‌کننده قابلیت‌های آف‌رودسواری خودرو هستند. جتور ترولر ۷سرنشین سوار بر چرخ‌های ۱۹ اینچی است و شخصیت باابهت و جسورانه آن از نمای کناری بیشتر به چشم می‌آید. نسخه اصلی جتور ترولر را می‌توان پاسخ چری به «لندروور دیفندر» دانست و نسخه ۷سرنشین آن هم طبیعتا شبیه به لندروور دیفندر ۱۳۰ است. اگرچه فاصله بین محورهای خودرو تغییری نکرده اما طول این نسخه با ۲۴۹ میلی‌متر افزایش اکنون به ۵۰۳۴ میلی‌متر می‌رسد. عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب ۲۰۰۶ میلی‌متر و ۱۸۸۰ میلی‌متر اعلام شده است. فاصله بین‌محوری هم دست‌نخورده و ۲۸۰۰ میلی‌متر باقی مانده است. علاوه بر موارد استاندارد، امکان سفارش تجهیزات مخصوص یدک‌کشی نیز وجود دارد. گفته می‌شود که نهایت قدرت یدک‌کشی خودرو نیز ۱۶۰۰ کیلوگرم است.
در فضای داخلی جتور ترولر ۷سرنشین همان خطوط آشنا و ساده نسخه اصلی دیده می‌شوند و در ساخت آن از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده شده است. پنل درها چرمی هستند و در فرمان خودرو با طراحی جالبش هم از چرم استفاده شده است. صندلی‌های ردیف جلو با هدف دسترسی و ورود و خروج راحت‌تر به فضای استراحت دست مجهز هستند. پنل ابزار خودرو از نوع دیجیتالی و یک نمایشگر LCD ۱۰.۲۵ اینچی است. سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی خودرو هم متصل به یک نمایشگر بزرگ معلق ۱۵.۶ اینچی است که توسط پردازشگر قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8155 تغذیه می‌شود. صندلی‌های ردیف جلوی جتور ترولر ۷سرنشین به سیستم سرمایشی، شارژ بدون سیم، ۲ پورت USB و یک منبع برق ۱۲وولتی دسترس دارند. دو پورت USB هم برای صندلی ردیف عقب در نظر گرفته شده است. فعلا از زمان عرضه رسمی این نسخه صحبتی نشده است اما با توجه به استقبال گرم از نسخه اصلی و ۵سرنشین، انتظار می‌رود که جتور هر چه سریع‌تر برای عرضه و فروش این نسخه دست به کار شود. همچنین طبق شنیده‌ها،‌ ممکن است گروه بهمن‌موتور هم سراغ واردات جتور ترولر برود و در آینده‌، شاهد عرضه این خودرو در سامانه خودروهای وارداتی باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا