خودرو

سدان برقی جدید دانگ فنگ با برد ۵۵۰ کیلومتر در راه بازار + عکس


اخیراً، دانگ فنگ فورتینگ از سدان برقی آینده خود، شینگهای S7 در چین رونمایی کرد. پس از عرضه (احتمالاً در سه ماهه دوم ۲۰۲۴)، این خودرو بازار ۱۳۰,۰۰۰ تا ۲۰۰,۰۰۰ یوان (۱۸,۰۰۰ تا ۲۷,۰۰۰ دلار آمریکا) را هدف قرار می‌دهد.
دانگ فنگ فورتینگ شینگهای S7 بر پایه پلتفرم S2-E دانگ فنگ ساخته شده و ضریب آیرودینامیکی ۰.۱۹۵ دارد. طراحی ظاهری آن نسبتاً معمولی در مقایسه با سایر مدل‌هایی مانند تسلا مدل ۳، شیائومی SU7 و BYD سیل است و شامل طراحی فست بک، درب‌های بدون قاب، دستگیره‌های مخفی درب و رینگ‌های چندپره می‌شود. این سدان متوسط تا بزرگ، ابعادی به اندازه ۴۹۳۵/۱۹۱۵/۱۴۹۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۹۱۵ میلی‌متر دارد.

جلوپنجره بسته، هویت برقی این خودرو را نشان می‌دهد که با چراغ‌های جلوی شکل “۷” همراه شده است.
چراغ‌های عقب از نوع امتدادیافته هستند و لوگوی روشن در وسط آن‌ها، قابلیت شناسایی را بیشتر می‌کند. قدرت از یک موتور سنکرون آهنربای دائم مدل TZ200XS3F0 با حداکثر توان ۱۶۰ کیلووات و گشتاور اوج ۳۱۰ نیوتن‌متر تأمین می‌شود که با یک باتری ۵۶.۸۳۲ کیلووات ساعتی فسفات آهن لیتیمی جفت شده و برد ۵۵۰ کیلومتری بر اساس چرخه آزمایش شهری را ارائه می‌دهد. حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۶.۶۷ ثانیه است. در شارژ سریع، باتری در ~۲۷.۶ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

داخل کابین شامل فرمان D شکل، یک صفحه کنترل مرکزی شناور و یک صفحه کیلومترشمار است. کنسول وسط نیز حفره‌ای دارد تا فضای ذخیره‌سازی زیرین را فراهم کند و امکان شارژ بی‌سیم تلفن همراه را پشتیبانی می‌کند.
در ژانویه و فوریه امسال، دانگ فنگ فورتینگ تنها ۷,۸۵۵ دستگاه خودرو فروخت. در سال‌های اخیر، این شرکت از اوج عملکرد فروش خود در سال ۲۰۱۶ با ۲۶۰,۰۰۰ دستگاه خودرو سقوط کرده و در سال ۲۰۲۲ تنها ۱۲۲,۳۰۰ دستگاه و در سال ۲۰۲۳ تنها ۵۱,۴۷۹ دستگاه فروخته است. آیا معرفی شینگهای S7 این روند را تغییر خواهد داد؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا