خودرو

تغییر شکل استانداردها از طریق نوآوری با تیگو T۲X

چری اتومبیل فناوری هوشمند را به موفقیت جدید خود در تحقیق و توسعه تبدیل کرده و با موفقیت، فناوری اتصال هوشمند پیشرفته را برای معرفی پلت فرم T۲X که هوش و ایمنی را در یک واحد ترکیب می کند، ادغام کرده است.
پلتفرم T۲X فناوری هوشمند پیشرو در جهان و صنعت خودرو را گرد هم آورده و به رهبری جامع در ابعاد مختلف دست یافته است.
پلت فرم T۲X پیشرفت های جامعی در فناوری هوشمند، تجربه رانندگی و سازگاری با پلت فرم ایجاد کرده است و نیازهای طراحی و توسعه سطوح بالاتر و چندین نوع خودرو را برآورده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هوش و اتصال به اینترنت به عنوان مسیرهای توسعه اولیه در بخش خودرو ظاهر شده‌اند. چری برای انطباق سریع با این تغییر، فناوری هوشمند را به نقطه کانونی در تحقیق و توسعه خود تبدیل کرده است. چری با ادغام فناوری اتصال هوشمند پیشرفته، پلتفرم کاملاً جدید T۲X را ایجاد کرده است که هوش و ایمنی را با هم ترکیب می‌کند.
پلت فرم T۲X فناوری هوشمند پیشرو جهانی و فرآیندهای تولید خودرو را ترکیب می‌کند و رهبری جامع را در ابعاد مختلف به دست می‌آورد. از نظر ایمنی، پلت فرم T۲X با استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مطابقت دارد و ایمنی کاربر را با استانداردهای سطح بین المللی تضمین می‌کند. فناوری‌های ایمنی فعال و غیرفعال را با یکدیگر ترکیب می‌کند و امکان مداخله ۲ ثانیه قبل را برای محافظت از مسافران فراهم می‌کند. با استفاده از فولاد مستحکم در ساخت ۸۵ درصد از خودرو و همچنین با استفاده از صفحات فولادی با فرم گرم در ۱۸ درصد از بخش‌های خودرو، همراه با ۱۰ ایربگ ایمنی، این استاندارد ایمنی بالا معیاری را در صنعت ایجاد می‌کند.
T۲X مجهز به چهار سیستم پیشرو در صنعت است: سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ محرک و فرمان. محصولات چری دارای سیستم تعلیق مگنِتیک با پاسخگویی میلی ثانیه است. علاوه بر این، این پلتفرم دارای فرمان برقی Dual Pinion (DP-EPS) است که توسط BOSCH برای کنترل دقیق فرمان طراحی شده است. سیستم AWD با سیستم کنترل هوشمند به محور عقب اجازه می‌دهد تا حداکثر گشتاور ۳۰۰۰ نیوتن متری را همراه با زمان پاسخگویی ۰.۱ ثانیه‌ای و سیستم ترمز بسیار واکنش پذیر تولید کند. علاوه بر این، T۲X دارای سیستم میرایی هیدرولیک شاسی است که لرزش‌ها را تا ۳۰ درصد کاهش و به طور قابل توجهی راحتی کلی رانندگی را افزایش می‌دهد.
پلتفرم جدید T۲X دارای جدیدترین فناوری پلاگین هیبریدی Qpower است که قدرتی قوی را در تمام محدوده‌های سرعت برای تجربه عملکردی استثنایی در سناریوهای مختلف رانندگی ارائه می‌کند. این پیشرانه دارای ویژگی های پیشرفته‌ای مانند تزریق مستقیم بنزین (GDI) و EGR دمای پایین است که بازده حرارتی قابل توجه بیش از ۴۴.۵٪ و حداکثر توان خروجی ۱۱۵ کیلووات را به دست می‌آورد. علاوه‌بر این، باتری‌های هیبریدی پیشرفته آن می‌توانند تنها در ۱۸ دقیقه تا ۸۰ درصد ظرفیت شارژ شوند و آن را با طیف وسیعی از دماها، از ۳۵ درجه تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد سازگار کنند. حتی در شرایط باتری ضعیف، این پلتفرم توان خروجی بالایی را حفظ می‌کند و به کاربران اطمینان می‌دهد که می‌توانند آزادانه در شرایط مختلف سفر کنند.
T۲X از فناوری ماژولارسازی بالغ استفاده می‌کند و از مزایای فناوری خود توسعه یافته برای پاسخگویی به طیف گسترده‌تری از نیازهای کاربر بهره می‌برد. تاکید زیادی بر نوآوری در مواد، فناوری‌ها، تکنیک‌ها و روش‌ها وجود دارد، با هدف ارتقای جامع کیفیت محصول از طریق ادغام فناوری‌های پیشرفته و ارائه یک تجربه خوب از محصول سطح بالا.
T۲X پیشرفت های جامعی در فناوری هوشمند، تجربه رانندگی و سازگاری با پلت فرم داشته است و نیازهای طراحی و توسعه سطوح بالاتر و انواع خودروهای متعدد را برآورده می‌کند. علاوه بر این، مطابق با آخرین خواسته‌های بازار، مدل‌های جدیدی را ارائه می‌کند که با طیف وسیعی از شرایط جاده و سناریوهای سفر سازگار است و تجربه رانندگی پیشرفته‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند.

گروه چری در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و زیرمجموعه آن، چری خودرو، یکی از اولین برندهای خودروسازی چینی است که از یک میلیون دستگاه فروش عبور کرده و به بازارهای بین المللی راه یافته است. در سال ۲۰۲۳، گروه چری با فروش انباشته ۱,۸۸۱,۳۱۶ خودرو، به “دوازده رشد متوالی” در فروش دست یافت که نشان دهنده افزایش ۵۲.۶ درصدی نسبت به سال قبل است. از ژانویه تا مارس ۲۰۲۴، گروه چری در مجموع ۵۲۹۶۰۴ دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه ۶۰.۳ درصدی را نشان می‌دهد. از ژانویه ۲۰۲۴، گروه چری بیش از ۱۳ میلیون کاربر جهانی، از جمله ۳.۳۵ میلیون کاربر خارج از چین، جمع آوری کرده است. چری نوآوری مستقل را به عنوان استراتژی اصلی خود در نظر می‌گیرد و یک سیستم نوآوری محصول را با تمرکز بر تحقیق و توسعه فناوری ایجاد می‌کند و خود را وقف ارائه تجربه کاربری با کیفیت بالا به مصرف کنندگان جهانی می‌کند. هشت مرکز اصلی تحقیق و توسعه، از جمله مراکز در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا، با موفقیت تأسیس شده‌اند. تا پایان سال ۲۰۲۳، چری بیش از ۲۹ هزار اختراع ثبت و بیش از ۱۸۰۰۰ پتنت مجاز دریافت کرده و خود را در خط مقدم این صنعت قرار داده است.
حضور تجاری چری در بیش از ۸۰ کشور و منطقه در سراسر جهان گسترش یافته است. در حال حاضر، طیف محصولات صادراتی چری شامل سری‌های تیگو، سری آریزو و سری‌های eQ است که اشکال اصلی قدرت مانند ICE، BEV و PHEV را در بر می‌گیرند. چری با هسته برندی که بر «سبز، فناوری، خانواده و همراهی» تأکید دارد، به یک مسیر استراتژیک متمرکز بر ابتکارات سبز و کم کربن متعهد است و ورود خود را به حوزه‌های جدید مانند انرژی جدید، اتصال هوشمند، تحرک مشترک، سکوها و اکوسیستم‌ها تسریع می‌کند.
چری به طور فعال در رفاه عمومی شرکت می‌کند و انواع مختلفی از اقدامات عام المنفعه را در سراسر جهان انجام می‌دهد؛ این اقدامات شامل حفاظت از محیط زیست، کاهش هدفمند فقر، و کمک‌های آموزشی، مانند اهدای ۶ میلیون دلار برای حمایت از یونیسف (صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد) در “آموزش جهانی” خود است. این موضوع، نشان دهنده رسالت و مسئولیت برندهای چینی به جامعه بین المللی است.
چری به مدت ۲۱ سال متوالی مقام برترین صادرکننده خودروهای سواری چین را در اختیار داشته و در پنج انتخاب متوالی توسط SASAC (کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی) و CICG (گروه ارتباطات بین المللی چین) عنوان “۲۰ شرکت برتر حضور در خارج از کشور” را دریافت کرده است. در گزارش Kantar BrandZ ۵۰، چری به عنوان سازنده برند برتر چینی در سال ۲۰۲۳، رتبه اول را در رده خودرو دارد. بر اساس مطالعات مختلف شاخص خودرو J.D. Power برای سال ۲۰۲۳، چری در بین برندهای داخلی چین جایگاه برتر را در IQS (مطالعه کیفیت اولیه) دارد. علاوه بر این، سری خودروهای آن، از جمله تیگو ۸، تیگو ۷ و تیگو ۴ یا همان X۵۵ پرو، هر کدام مقام اول را در بخش‌های خود به دست آورده‌اند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۲۲۷۳۲۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا