خودرو

هوندا E-NS1 در راه بازار ایران، خودرو وارداتی معین خودرو به گمرک رسید + عکس


در روزهای ابتدایی فروردین ماه سال ۱۴۰۳، نخستین محموله وارداتی از خودروی کراس اوور برقی هوندا E-NS1 توسط شرکت معین خودرو ایرانیان به گمرک ایران وارد شد. این خودرو که از نظر طراحی بدنه شباهت زیادی به مدل وزل هوندا دارد، به عنوان نسخه الکتریکی آن محسوب می‌شود.

در زمینه طراحی ظاهری، هوندا E-NS1 دارای چهره‌ای زیبا، جذاب و خاص است. نمای جلویی این کراس اوور برقی با چراغ‌های کشیده خود، ظاهری اسپرت و پرانرژی را به این خودرو بخشیده است. همچنین طراحی ویژه پنجره جلو که مختص خودروهای الکتریکی است، به مدرن و بروز جلوه کردن این کراس اوور کمک شایانی کرده است.
در نماهای جانبی هوندا E-NS1 نیز شاهد طراحی منطقی و هماهنگی مناسب با سایر بخش‌ها هستیم. رینگ‌های آلومینیومی این خودرو نیز با طراحی خاص خود، از جذابیت‌های آن به شمار می‌روند. در نمای عقب این کراس اوور برقی نیز شاهد به‌کارگیری المان‌ها و مشخصه‌های روز طراحی در خودروسازی هستیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، چراغ‌های عقب به‌هم‌پیوسته است. همچنین استفاده از رنگ مشکی پیانویی در بخش سپر عقب، ظاهری لوکس را به این خودرو بخشیده است.

در بخش مشخصات فنی، هوندا E-NS1 از پیشرانه برقی با توان ۲۰۱ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و گشتاور نهایی ۳۱۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. این پیشرانه توان تولیدی را از طریق سیستم انتقال قدرت با ضریب ثابت به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. با یک بار شارژ کامل باطری‌ها، این کراس اوور برقی می‌تواند مسافتی در حدود ۵۰۰ کیلومتر را پیمایش کند که عددی بسیار مناسب برای این دسته از خودروها محسوب می‌شود.

در زمینه طراحی داخلی کابین، با وجود شباهت‌های زیاد بدنه هوندا E-NS1 با مدل وزل، شاهد تفاوت‌های چشمگیری در این بخش هستیم. استفاده از نمایشگر لمسی بزرگ به عنوان نمایشگر سیستم مالتی‌مدیا و جلوآمپر دیجیتال، از تفاوت‌های بزرگ طراحی داخل کابین این دو مدل به شمار می‌رود. در کل، داخل کابین هوندا E-NS1 دارای سبکی بروز، جوان‌پسند و مدرن است که انتظارات را از یک کراس اوور ژاپنی برآورده می‌کند و رضایت سرنشینان را جلب می‌نماید.
هوندا E-NS1 مجهز به امکاناتی همچون کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، دوربین و سنسور دنده عقب، سنسور پارک جلو، نمایشگر ۱۵.۴ اینچی مالتی‌مدیا، صندلی‌های برقی، تهویه اتوماتیک و موارد دیگر معرفی شد که برای یک کراس اوور برقی و ساخت ژاپن، امکانات رضایت‌بخشی به شمار می‌روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا