خودرو

فولوین تی۱۰ ؛ شاسی بلند جدید چری وارد بازار می شود (+تصاویر)

فولوین تی۱۰ در تریم های ۵ و ۶ صندلی ارائه می شود. رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اینچی با توجه به آپشن پیش روی مشتریان قرار دارد.
عصر ایران- تی۱۰ نام محصول جدید چری با برند فولوین است که در کلاس پلاگین هیبرید عرضه می شود. همانطور که مشاهده می شود این خودرو شباهت زیادی به فولوین تی۹ دارد که همان نسخه پلاگین هیبرید چری تیگو۹ محسوب می شود.
فولوین تی۱۰ در شاخص فاصله بین محورها عدد ۲۸۲۰ میلیمتر را همراه خود دارد که دقیقا با تی۹ و چری تیگو۹ یکسان است.
تی۱۰ در طول ۴۸۲۰ میلیمتر توسعه یافته که این عدد برای تیگو۹ برابر با ۴۷۹۵ میلیمتر است. عرض هم دقیقا با فولوین تی۹ و تیگو۹ مشابه است و عدد ۱۹۳۰ میلیمتر را نشان می دهد.
ارتفاع فولوین تی۱۰ برابر با ۱۷۱۲ میلیمتر است که از تیگو۹ بلندتر و از فولوین تی۹ کوتاه تر می شود.
فولوین تی۱۰ در تریم های ۵ و ۶ صندلی ارائه می شود. رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اینچی با توجه به آپشن پیش روی مشتریان قرار دارد.
وزن تریم پایه ۱۹۳۵ کیلوگرم برای تریم ۵ نفره و وزن تریم پرچمدار ۲۰۲۸ کیلوگرم برای تریم ۵ نفره و ۲۰۶۹ کیلوگرم برای تریم ۶ نفره است.
در بخش پیشرانه از انجین ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر استفاده شده است. موتور الکتریکی نیز ۲۰۴ اسب بخار خروجی و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انرژی مورد نیاز موتور از بسته باتری ترنری لیتیمی تامین می شود.
اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول منتشر نشده است اما پیش بینی می شود قیمت آن حدود ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا