خودرو

قرعه‌کشی ۱۰ آیفون ۱۳ پرومکس برای مشتریان نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری انجام شد


پیرو اعلام قبلی شرکت تلاش خودرو ایرانیان مبنی بر اهدا ۱۰ عدد گوشی تلفن همراه آیفون ۱۳ پرومکس به پاس قدردانی از مشتریان وفادار نمایندگی‌های تهران و تبریز که در سامانه یکپارچه خودرو لاماری با موعد زمستان ۱۴۰۲، نمایندگی ۲۱۰۳ را انتخاب کرده‌اند، قرعه‌کشی مدنظر را در تاریخ ۱۰/۱۲/۱۴۰۲ را با حضور مشتری منتخب در قرعه کشی قبلی سفر به جزیره کیش برگزار کرده و این هدایای نفیس را به مشتریان برگزیده اهدا کرده است. شایان ذکر است مراسم قرعه کشی ۱۰ عدد گوشی تلفن همراه آیفون ۱۳ پرومکس به صورت زنده در صفحه اینستاگرام و کانال آپارات شرکت تلاش خودرو ایرانیان منتشر شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده فیلم این قرعه‌کشی به حساب کاربری نمایندگی ۲۱۰۳ تلاش خودرو ایرانیان در سایت آپارات به نشانی https://www.aparat.com/v/j8dxW مراجعه کنند.

پیرو برگزاری قرعه کشی ۱۰ عدد گوشی تلفن همراه آیفون ۱۳ پرومکس، اسامی ۱۰ نفر از برگزیدگان این طرح به پیوست ارائه می‌شود.
• سرکار خانم الهام هاشمی از تهران
• جناب آقای جمال صحبت زاده از تالش
• سرکار خانم نگین دلقوی از پارس آباد
• سرکار خانم ثریا حسینی از میانه
• سرکار خانم سامره حسین پور نادری از تبریز
• سرکار خانم زهرا جعفری دوه بیونی از تبریز
• جناب آقای رضا زارع از تبریز
• جناب آقای محمد خواجوی پیرنق از اردبیل
• سرکار خانم مریم نژاد دهقان از تبریز
• جناب آقای رضا صمدی از تبریز

از مهم‌ترین مزایای انتخاب نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان ویژه مشتریان منتخب سامانه یکپارچه با موعد تحویل آذرماه می‌توان به مواردی از قبیل بهره‌‎مندی از یکسال بیمه بدنه رایگان خودرو، امکان ارسال رایگان خودرو در شهرهای تبریز و تهران به درب منزل و به سایر نقاط در سراسر کشور، ۸ نوبت کارواش رایگان و سرویس‌های غیرحضوری نظیر انجام صفر تا صد فرایند ثبت‌نام و خرید خودرو اشاره کرد. چرا که برای تکمیل ثبت‌نام نیازی به حضور مشتری در محل نمایندگی نبوده و کارشناسان این شرکت تمامی فرآیندها و مراحل را بدون حضور ایشان در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

متقاضیان جهت تکمیل فرایند ثبت‌‎نام و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانیtalashkhodro.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۱۱۲ و ۰۲۱۲۲۳۸۶۲۹۴ تماس حاصل فرمایند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان در تهران به نشانی سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک ۶۰ ، سعادت آباد مرکز تجاری اپال طبقه GA و یا شعبه‌ تلاش خودرو ایرانیان در شهر تبریز به نشانی ائل گلی خیابان گلشهر و شماره تماس ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ از جزئیات شرایط فروش لاماری ایما مطلع گردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا