خودرو

لیست جدید قیمت محصولات گروه بهمن در کارخانه و بازار آزاد + جدول ۱۹ فروردین ۱۴۰۳


در آغاز سال جدید و در این مقاله نگاهی به قیمت های محصولات بهمن موتور در بازار آزاد و نمایندگی های این شرکت انداخته‌ایم. این قیمت ها برای مدل های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۲ خودروهای این شرکت از جمله دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت پرایم، ریسپکت پرایم تیپ ۲، فیدلیتی پرایم پنج نفره و فیدلیتی پرایم هفت نفره اعلام شده است.
بر اساس اطلاعات بدست آمدخ، خودروی دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۳ در بازار آزاد با قیمت ۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسد که نسبت به مدل سال قبل آن، افزایش قیمت ۰.۹۵ درصدی را تجربه کرده است. این در حالی است که قیمت نمایندگی این خودرو برای مدل ۱۴۰۳ بدون تغییر و معادل ۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان باقی مانده است. همچنین مدل ۱۴۰۲ این خودرو در بازار آزاد با قیمت ۲,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و با افزایش ۰.۹۸ درصدی نسبت به قبل به فروش می رسد، اما قیمت نمایندگی آن بدون تغییر و برابر با ۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.
در مورد خودروی دیگنیتی پرستیژ، مدل ۱۴۰۳ این خودرو در نمایندگی ها با قیمت ۱,۷۰۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان عرضه می شود که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است. اما در بازار آزاد، مدل ۱۴۰۲ این خودرو با قیمت ۲,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و با افزایش ۰.۸۳ درصدی نسبت به قبل به فروش می رسد. قیمت نمایندگی مدل ۱۴۰۲ نیز ۱,۶۹۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.
در بخش خودروهای ریسپکت، مدل ۱۴۰۲ ریسپکت پرایم در بازار آزاد با قیمت ۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و افزایش ۰.۶۸ درصدی نسبت به قبل عرضه می شود. همچنین ریسپکت پرایم تیپ ۲ مدل ۱۴۰۲ نیز در بازار آزاد با قیمت ۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و افزایش ۰.۶۵ درصدی به فروش می رسد.
در نهایت، خودروهای فیدلیتی پرایم پنج نفره و هفت نفره مدل ۱۴۰۳ در نمایندگی های مجاز به ترتیب با قیمت های ۱,۳۴۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان و ۱,۳۴۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان عرضه می شوند که نسبت به سال قبل تغییری نداشته اند. اما در بازار آزاد، مدل ۱۴۰۲ فیدلیتی پرایم هفت نفره با قیمت ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و افزایش ۱.۵۱ درصدی، و مدل ۱۴۰۲ فیدلیتی پرایم پنج نفره با قیمت ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و افزایش ۱.۰۴ درصدی نسبت به قبل به فروش می رسند. لازم به ذکر است که مدل ۱۴۰۱ فیدلیتی پرایم پنج نفره نیز در بازار آزاد با قیمت ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و افزایش ۱.۰۶ درصدی نسبت به قبل عرضه می شود.
این آمار و ارقام نشان دهنده تغییرات افزایشی قیمت محصولات بهمن موتور در بازار آزاد در سال جدید است و به دلایل مختلف از جمله کاهش تولید و همچنین تغییرات شدید نرخ ارز اتفاق افتاده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا