خودرو

نیسان قشقایی ۲۰۲۴ به صورت رسمی معرفی شد + عکس


نیسان قشقایی جدید طراحی به روز و جسورانه‌ای دریافت کرده است تا با مدل الکتریکی آریا همخوانی داشته باشد، بازدهی آن را افزایش دهد و موقعیت آن را به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای اروپا تضمین کند.
این کراس‌اوور خانوادگی که در سال ۲۰۲۲ پرفروش‌ترین خودرو بریتانیا و در سال ۲۰۲۳ دومین خودرو پرفروش بود، با خطوط تیزتر و چهره‌ای تهاجمی جدید که از کلاه‌خودهای سامورایی ژاپنی الهام گرفته شده، بازطراحی شده است.
چراغ‌های جلو و چراغ‌های روز به سه بخش مجزا تقسیم شده‌اند، چراغ‌های روز مانند شاخ‌ها در بالای پروژکتورهای جدید “چشم” قرار گرفته‌اند.
عقب خودرو نیز مجهز به چراغ‌های ال ای دی جدید است که طراحی آنها با چراغ‌های جلو هماهنگ شده است. سپر عقب نیز برای ظاهری ورزشی‌تر بازطراحی شده است.
هدف فنی از این بروزرسانی، بهبود بازدهی و کاهش صدا در سرعت‌های بالا بود. شیشه‌ها ضخیم‌تر شده‌اند و طراحی جدید گفته می‌شود که صدای ناشی از باد را در سرعت‌های بالا کاهش می‌دهد.

نیسان قشقایی ۲۰۲۴ همچنان فقط به صورت الکتریفایدشده ارائه می‌شود و می‌توان آن را با گزینه‌های موتور بنزینی ۱۳۸ اسب بخار و ۱۴۸ اسب بخار هیبریدی تناوبی یا ۱۸۷ اسب بخار هیبرید کامل E-Power خریداری کرد.
در داخل، رایانه‌های مربوط به رابط‌های دیجیتال قشقایی برای افزایش کیفیت گرافیک و زمان پردازش به طور قابل توجهی ارتقا یافته‌اند.
رایانه سیستم سرگرمی اکنون چندین برابر قوی‌تر شده است، به طوری که در سطوح تریم بالاتر می‌توان از سیستم عامل Android Auto گوگل استفاده کرد. این بدان معناست که برخی از برنامه‌ها می‌توانند به صورت بومی بر روی سیستم اجرا شده و در صفحه نمایش پشت فرمان نیز نمایش داده شوند.
سیستم امنیتی نیسان قشقایی ۲۰۲۴ نیز ارتقا یافته است. اکنون می‌توان با اپلیکیشن Nissan Connect، موقعیت زنده خودرو را ردیابی کرد و در صورت سرقت، نیسان، شرکت‌های بیمه و مقامات را مطلع کرد.

نیسان همچنین خدمات اختیاری ردیابی از راه دور را ارائه می‌کند که به یک مرکز تماس اجازه می‌دهد در صورت لزوم با هماهنگی پلیس، خودرو را از راه دور متوقف کند.
قیمت نیسان قشقایی ۲۰۲۴ جدید هنگام آغاز پیش‌فروش در تابستان امسال اعلام خواهد شد. سطح تریم ارزان قیمت Visia حذف شده است، بنابراین قیمت پایه آن قطعاً از ۲۷ هزار پوند بیشتر خواهد بود، اما انتظار می‌رود سایر تریم‌ها با مدل‌های فعلی همخوانی داشته باشند.
یک سطح تریم جدید به نام N-Design با کابین الکانتارا اضافه شده و در کنار تریم Tekna که در حال حاضر از ۳۴،۴۴۵ پوند آغاز می‌شود، قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا