خودرو

سایپایدک به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار قطعات یدکی است / آغاز تولید فیلتر سوخت تمامی خودروهای سواری سایپا و ایران خودرو در سایپا

مدیرعامل سایپایدک گفت: بنای گروه سایپا و به ویژه سایپایدک، کسب سهم بیشتری از بازار قطعات یدکی است و به همین منظور سرمایه گذاری ویژه ای برای تولید انواع فیلتر سوخت در سایپاخزر انجام شد.
به گزارش پرشین خودرو، در راستای بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها و امکانات موجود در شرکت های زیرمجموعه سایپایدک و تولید قطعات یدکی با کیفیت، خط تولید فیلتر کابین خودرو شاهین و فیلتر سوخت تمامی خودروهای سواری سایپا و ایران خودرو در مجموعه سایپاخزر راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک، در حاشیه مراسم بهره برداری از خطوط تولید جدید سایپاخزر، با اشاره به عزم و اراده کارکنان گروه سایپا برای غلبه بر چالش های موجود با استفاده از ظرفیت های در اختیار شرکت ها، گفت: بنای گروه سایپا و به ویژه سایپایدک، کسب سهم بیشتری از بازار قطعات یدکی است و به همین منظور سرمایه گذاری ویژه ای برای تولید انواع فیلتر خودرو در سایپاخزر انجام شد که امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.
وی ادامه داد: دو محصول به مجموعه محصولات سایپاخزر افزوده شده است که قطعا موجب رونق فعالیت و کسب و کار خواهد شد.
حسینی گفت: در سال جهش تولید با کاهش هزینه‌ها و بالابردن بهره وری، بر مشکلات غلبه خواهیم کرد و همدلی و یکدلی در کار، این جهش را ثبات خواهد بخشید.
وی تاکید کرد: توسعه محصول پایدار مستلزم تولید پایدار است و امیدواریم بتوانیم شرایط رو به رشدی در جهت توسعه تولید محقق کنیم.
حسینی همچنین توجه به معیشت کارکنان را از اولویت‌های توسعه کسب و کار برشمرد و گفت: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر روی این موضوع تاکید ویژه‌ای دارد و ما نیز باید به گونه‌ای عمل کنیم که کارگران با آرامش فکری و بدون دغدغه معیشت محل کار را ترک کنند.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به ضرورت استفاده از قطعات یدکی اصلی توسط مالکان خودرو، افزود: قطعاتی مانند فیلتر هوا و فیلتر سوخت اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشند هزینه های زیادی به مالک خودرو وارد می کنند. از این رو فیلترهای تولید شده در سایپاخزر که در بسته بندی قطعات یدکی سایپا به بازار عرضه می شوند از کیفیت بالایی برخوردارند.
بنابر این گزارش، تمام مراحل طراحی و پیاده سازی این خطوط تولید برای اولین بار در این شرکت انجام شده که نقش موثری در کاهش بهای تمام شده تولید دارد. محصولات تولید شده در سایپاخزر به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، آخرین تاییدیه های سازمان ملی استاندارد ایران را دریافت کرده است.
استفاده حداکثری از امکانات موجود، کاهش بهای تمام شده تولید، افزایش بهره وری نیروی انسانی و افزایش سهم بازار انواع فیلترهای خودروهای سواری از جمله اهداف شرکت سایپاخزر در سال مزین به “جهش تولید با مشارکت مردم” است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا