خودرو

خودروی OMODA 7 بزودی در بازار جهانی عرضه می شود + عکس


یک سال پس از عرضه بین‌المللی اولین خودروی برند OMODA، اکنون به نظر می‌رسد که این تولیدکننده خودرو در نظر دارد تا اومودا ۷ را به بازار جهانی معرفی کند. از منظر کارشناسان خودرویی،OMODA7 یک نسخه “تکامل‌یافته و پیشرفته” در بعد زیبایی‌شناسی طراحی و نوآوری‌های هوشمند است و می‌تواند ضمن فروش بسیار خوب در بازار، عرصه را برای ورود محصولات جدید باز کند. این خودروساز در نظر دارد تا هم‌زمان با رونمایی این محصول، جزئیات بیشتری را نیز در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.
باتوجه‌به تصاویر رسمی منتشر شده، در طراحی این خودرو، موضوع آینده‌نگری و زیبایی‌شناختی موردتوجه ویژه‌ای قرار گرفته است. کناره‌های خودرو و نیز خطوط به‌کاررفته در طراحی بدنه خودرو، تماماً با درنظرگرفتن اصول زیبایی و ظرافت طراحی پیاده‌سازی شده است. بسیاری از متخصصان صنعت خودرو، بر این باورند که OMODA7 می‌تواند به‌عنوان یک مدل آوانگارد، استانداردهای زیبایی یک SUV را ارتقا ببخشد. در مقایسه با مدل قبلی، OMODA 7، توانسته در ابعاد بزرگ‌تر، جای‌گشت بهتری را در بازار متصور شود. مهندسان طراح این خودرو با تأکید بر اصل طراحی آینده‌نگر، فناوری و ترندهای روز، در جستجوی ارتقا تجربه رانندگی هوشمند هستند.
همان‌طور که قبلاً ذکر شد این خودروساز به دنبال طراحی آینده‌نگر، تجربه رانندگی هوشمند، استفاده فناوری‌های جدید و سیستم جامع ایمنی است تا بتواند از طریق آن در بازار جهانی و در میان جوانان جای‌گشت مناسبی پیدا کند خاطرنشان می‌شود که کراس‌اوور OMODA 5، اولین مدل رسمی این برند، علاوه بر فروش مناسب در بازار، توانست نگاه ویژه‌ای به سلیقه و انتخاب قشر جوان داشته باشد.
طبق گزارش‌های رسیده، به نظر می‌رسد که در پایان ماه آوریل، هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن، OMODA از یک اکوسیستم کاملاً جدید و یک ابتکار جهانی ویژه رونمایی خواهد کرد. این برند رویکردی را در پیش گرفته که از گذشته توسط بسیاری از خودروسازان برتر دنیا به کار گرفته شده است. یعنی، رونمایی از یک مدل جدید، استراتژی‌های جدید و یک اکوسیستم جدید در یک نمایشگاه بین‌المللی. باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی OMODA چه اطلاعاتی را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا