خودرو

خودروهای هونگچی H5 اردیبهشت ماه تحویل خریداران می شود + اطلاعیه گروه بهمن


گروه بهمن در واکنش به تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی هونگچی به خریداران، اعلام کرد که در ماه اردیبهشت سال جاری، نسبت به تحویل محصولات معوق اقدام خواهد کرد. این اطلاعیه پس از پیگیری‌های مستمر خودروبانک منتشر شد. علاوه بر این، گروه بهمن متعهد شده است که به منظور جبران تأخیر رخ داده، سود تأخیر را به خریداران اختصاص دهد.
یکی از محصولات وارداتی گروه بهمن که با تأخیر مواجه شده است، هونگچی H5 می‌باشد. این خودرو در کنار بستیون T77 و چند مدل دیگر، توسط این شرکت به بازار ایران عرضه شده است. بر اساس اطلاعیه گروه بهمن و شرایط فروش اعلام شده در آبان ماه ۱۴۰۲، جریمه ۳ درصدی برای تأخیر در تحویل در نظر گرفته شده است.
گروه بهمن با تحویل خودروهای هونگچی در اردیبهشت ماه و پرداخت سود تأخیر، در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

شرکت خودروسازی هونگچی یکی از غول‌های صنعت خودروسازی چین محسوب می‌شود. این شرکت در سال‌های اخیر با عرضه محصولات جدید و نوآورانه، توانسته جایگاه خود را در بازارهای جهانی تثبیت کند. یکی از محصولات جدید این شرکت، سدان لوکس H5 است که دارای ویژگی‌های منحصربفردی است.
هونگچی H5 که به بازار کشورمان قدم گذاشته، به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مجهز است که قادر به تولید ۲۲۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. این پیشرانه با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت شده و همچنان قدرت را به محور جلو انتقال می‌دهد. میزان مصرف سوخت ترکیبی این نسخه ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۷.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۳۰ کیلومتر در ساعت است.

سیستم تعلیق هونگچی H5 در محور جلو از نوع مک‌فرسون و در محور عقب از نوع چنداتصاله یا مولتی‌لینک می‌باشد. این ترکیب سیستم تعلیق، سواری راحت و در عین حال ایمن را برای سرنشینان این خودرو به ارمغان می‌آورد. ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ نیز ایمنی لازم را در شرایط ترمزگیری اضطراری فراهم می‌کنند.
هر دو پیشرانه هونگچی H5 از استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ پیروی می‌کنند، بنابراین برای این خودرو باید از سوخت با کیفیت بالا استفاده شود. علاوه بر نسخه‌های بنزینی، یک نسخه هیبریدی از هونگچی H5 نیز با ترکیب موتور ۲ لیتری توربوشارژر و یک پیشرانه برقی ۵۰ کیلوواتی به بازار عرضه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا