خودرو

توقیف ۱۵۶۹ خودرو شوتی از ابتدای تعطیلات نوروزی در سراسر کشور

اقتصادنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی در سراسر کشور ۱۵۶۹ خودرو قاچاق بر معروف به شوتی توقیف شده است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی، اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در تعطیلات نوروزی با تشکیل قرارگاه امین طرح‌های مختلفی را در حوزه مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی و با تمرکز بر احتکار کالا، خودرو‌های قاچاق بر معروف به خودرو‌های شوتی اجرا می‌کند و در این رابطه از ابتدای تعطیلات نوروزی تعداد ۱۸۲ پرونده در حوزه مقابله با جرایم اقتصادی تشکیل و ۲۰۱ نفر نیز در این خصوص دستگیر شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تشکیل ۲۳۰۳ پرونده در حوزه مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور از ابتدای تعطیلات نوروزی، عنوان داشت: در این مدت ۱۵۶۹ خودرو قاچاق بر معروف به خودرو‌های شوتی در نقاط مختلف کشور توقیف شده است.
سردار رحیمی با تاکید براینکه مقابله با جرایم اقتصادی تعطیل شدنی نیست و در این مدت تیم‌های بازرسی از ۶۱۳۷ نشان گاه اقتصادی و واحد‌های عرضه کالا بازدید کردند، افزود: در این زمینه ۱۳۹پرونده تشکیل و ۱۴۲ نفر به اتهام احتکار و دیگر جرایم اقتصادی دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خاطر نشان کرد: به منظور بهره گیری هر چه بیشتر از مشارکت مردم و برخورد همه جانبه با جرایم و مفاسد اقتصادی هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاق کالا و ارز، قاچاق سوخت، اخلال در نظام اقتصادی، احتکار، رشا و ارتشا، اختلاس، پولشویی، زمین خواری، فرار مالیاتی، جرایم گمرکی، خودرو‌های شوتی، جرایم مالی، بانکی، بیمه، بورس، و سرومایه و سایر جرایم اقتصادی را با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا