خودرو

با بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان خودرو آشنا شوید

بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان دوربینی است که قابلیت تشخیص اعداد و حروف پلاک را در تاریکی یا شرایط محیطی سخت نظیر برف، باران، مه و … داشته باشد.
به گزارش پرشین خودرو، در گذشته و قبل از عرضه تکنولوژی‌های جدید تشخیص دادن پلاک خودروها بسیار سخت و هزینه‌بر بود، اما امروزه به لطف انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور پلاک خوان که از جدیدترین الگوریتم‌ها و پردازنده‌ها بهره‌مند هستند، عملکرد بسیار بالایی در خواندن پلاک ارائه شده است. شما با خرید دوربین مداربسته پلاک خوان، دوربین مداربسته‌ای در اختیار دارید که می‌توان برای کنترل تردد وسایل نقلیه در مکان‌های خاص نظیر خیابان‌ها، ادارات، پارکینگ‌ها عمومی و… از آن استفاده کرد. نام دیگر دوربین‌های مداربسته پلاک خوان ANPR است و هرچه رزولوشن تصویر بالاتر باشد، قادر خواهد بود که پلاک خودروها را از فاصله دورتری بخواند و ثبت کند. این دوربین‌ها در مکان‌هایی که وسایل نقلیه تردد می‌کنند و نیاز است که تردد آن‌ها کنترل شود، نصب می‌شوند.
بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان دوربینی است که قابلیت تشخیص اعداد و حروف پلاک را در تاریکی یا شرایط محیطی سخت نظیر برف، باران، مه و… داشته باشد؛ بنابراین بهتر است در زمان خرید این دوربین از فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته تاپ دوربین کاربری و نیاز خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید این دوربین فرمایید.

دوربین‌های پلاک خوان دارای مشخصات و ویژگی‌های گوناگونی هستند که این مشخصات بسته به نوع و کاربری آن‌ها متغیر است، اما در کل بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:
قطعاً اولین و مهم‌ترین ویژگی در بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان رزولوشن است. این دوربین باید دارای رزولوشن بالایی باشد تا بتواند تمام جزئیات پلاک خودرو را به خوبی تشخیص دهد. دوربین مداربسته سیم کارت خور پلاک خوان ۲ مگاپیکسل موجود در فروشگاه تاپ دوربین با قابلیت زوم اپتیکال قادر به رصد کردن پلاک خودروها است و با لنز با کیفیتی که این دوربین مداربسته دارد، می‌تواند پلاک خودروها را به صورت واضح ثبت کند.
یک ویژگی مهم دیگر بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان قابلیت دید در شب این دوربین است و شما با خرید دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل از فروشگاه تاپ دوربین می‌توانید از این قابلیت مهم دوربین مداربسته پلاک خوان استفاده کنید. قابلیت دید در شب دوربین مداربسته سیم کارت خور پلاک خوان با استفاده از نور مادون قرمز و چراغ‌های LED است که بر روی این دوربین نصب شده‌اند و در تاریکی مطلق نیز می‌توانند پلاک خودرو را به خوبی مشاهده کرده و ثبت کنند.
سرعت بالا یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان است تا این دوربین بتواند پلاک خودروها را در مدت زمان کوتاهی تشخیص دهد. دوربین مداربسته سیم کارت خور پلاک خوان ۲ مگاپیکسل این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که اگر خودرویی مرتکب تخلف شود، این دوربین بلافاصله با سرعت بالا پلاک خودرو را ثبت کند. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به برد پلاک خوان آن در روز که ۱۵۰ کیلومتر و در شب ۱۳۰ کیلومتر است، اشاره کرد.
امروزه برخی از دوربین‌های مداربسته پلاک خوان دارای قابلیت اتصال به شبکه هستند؛ شبکه‌هایی نظیر Wi-Fi یا Ethernet. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اطلاعات تشخیص داده شده از خودروها را دریافت کرده و به مدیریت آن‌ها بپردازید. خرید دوربین مداربسته پلاک خوان ۲ مگاپیکسل ip شما را از دردسرهای سیم‌کشی و کابل راحت خواهد کرد؛ زیرا این محصول تحت شبکه است و به کمک اینترنت به انتقال تصاویر و اطلاعات دیگر می‌پردازد.
برخی از دوربین‌های مداربسته پلاک خوان دارای میکروفون قوی هستند و می‌توانند علاوه بر ثبت پلاک خودرو، صدای محیط را نیز به خوبی ضبط کنند و به شما انتقال دهند. دوربین پلاک خوان ۲ مگاپیکسل ip فروشگاه تاپ دوربین دارای این ویژگی مهم است. کیفیت بالای تصاویر، ضد آب و گرد و غبار بودن از دیگر ویژگی‌های دوربین ۲ مگاپیکسل ip بوده که با خرید آن شما می‌توانید تردد خودروها را به خوبی ثبت کنید.

دوربین‌های مداربسته پلاک خوان دوربین‌هایی مخصوص برای تشخیص و ضبط شماره پلاک خودروها هستند که مزایای فراوانی دارند. البته دوربین مداربسته پلاک خوان به دو نوع دوربین مداربسته پلاک خوان حرفه‌ای (LPR) و دوربین مداربسته پلاک خوان معمولی (پلاک بین) قابل تقسیم‌بندی بوده که هر کدام کاربرد و مزایای خاص خود را دارند؛ اما در کل رایج‌ترین مزایای دوربین مداربسته عبارتند از:
یک مزیت مهم دوربین مداربسته سیم کارت خور پلاک خوان و انواع دیگر دوربین مداربسته پلاک خوان نظارت شبانه‌روزی این محصول بوده که قادر است ۲۴ ساعته بر ورود و خروج تمام وسایل نقلیه نظارت کامل داشته باشد.
با خرید دوربین مداربسته پلاک خوان شما هرجایی که باشید، می‌توانید به کنترل تصاویر ثبت شده این دوربین بپردازید. این تصاویر به صورت بی‌سیم یا به کمک اینترنت قابل انتقال هستند و شما در هر لحظه و از یک مکان دور هم دسترسی کامل به تصاویر این دوربین‌ها خواهید داشت.
با تهیه بهترین دوربین مداربسته از فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته تاپ دوربین شما به کمک این محصول پوششی کامل بر دو لاین از خیابان و یا جاده توسط هر دوربین خواهید داشت. بدین ترتیب با دوربین مداربسته پلاک خوان به کل خیابان یا جاده تسلط کامل داشته و همه چیز تحت کنترل خواهد بود.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور پلاک خوان و مدل‌های دیگر دوربین مداربسته پلاک خوان را دارید، فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته تاپ دوربین یکی از بهترین مراکز فروش انواع دوربین مداربسته در کشور است. تاپ دوربین با یک دهه تجربه درخشان در فروش انواع دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در حال خدمت به مشتریان محترم خود است. شما با خرید دوربین مداربسته از این فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته از مزایای دیگر نظیر پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا نیز بهره‌مند خواهید شد.
همچنین فروشگاه تاپ دوربین برای رفاه حال مشتریان گرامی خود تست ۷ روزه کالا را در نظر گرفته است تا مشتریان محترم بتوانند در این یک هفته کالا را تست کنند و از خرید خود راضی باشند. با توجه به ویژگی‌های فوق همین حالا می‌توانید با مراجعه با فروشگاه تاپ دوربین اقدام به خرید دوربین مداربسته پلاک خوان با کیفیت بالا و قیمتی استثنایی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا