خودرو

آبروریزی جدید برای ایران خودرو

در شرایطی که عموم متقاضیان خودروهای داخلی برای خرید یک خودرو جدید باید از هفت خان رستم عبور کنند؛ انتشار تصویری از یک سند، به یک آبروریزی جدید برای ایران خودرو بدل شده است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، وضعیت بازار خودرو ایران این روزها بر کسی پوشیده نیست. یک طرف بازار آزاد و قیمت‌های وحشتناکش و طرف دیگر، فروش‌های ویژه خودروسازان به قیمت کارخانه که البته به‌نظر شانس برنده شدن در آن‌ها، با شانس برنده شدن در لاتاری برابری می‌کند. به‌نحوی که عموما منتخبان فروش‌های ویژه خودروسازان نه مصرف‌کننده نهایی، بلکه دلالانی در سودای سود بیشتر هستند.
این افراد که از قضا بخت خوبی هم در قرعه‌کشی‌ها دارند، سعی می‌کنند از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند و با فروش محصولات عموما بی‌کیفیت داخلی در بازار آزاد، از اختلاف قیمت‌های عجیب کارخانه و بازار آزاد بیشترین سود ممکن را کسب کنند.
در این آشفته‌بازار خودرو که نیاز بازار داخلی با کمترین تنوع، نازل‌ترین کیفیت و تیراژ پایین تامین می‌شود، انتشار اسناد رانت‌هایی که خودروسازان به پرسنل خود اختصاص می‌دهند، آب سردی است بر پیکر همه متقاضیان خودرو در ایران.
در همین خصوص، اخیرا و در جدیدترین اخبار خودرو، تصویری از یک سند در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس مندرجات آن به‌نظر می‌رسد شرکت ایران خودرو حواله‌های خودرویی خاصی را برای پرسنل خود در نظر گرفته است. تصویر سند مذکور را در ادامه می‌بینید:

انتشار این سند در حالی است که برای محصولات این فهرست، هیچ برنامه فروش جدیدی در سال ۱۴۰۳ از طرف ایران خودرو تعریف نشده و متقاضیان این خودروها و دیگر محصولات ایرانی، برای خرید یک خودرو جدید باید چالش‌های زیادی را از سر بگذرانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا