خودرو

هایما ۷X و هایما ۸S به بازار بلاروس رسیدند


هایما ۷X و هایما ۸S دو محصول جدید هایما برای بازار ایران هستند که از سال ۱۴۰۲ به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه شده‌اند. همزمان با عرضه هایما ۷X و هایما ۸S در بازار ایران، این برند چینی فعالیت خود را در بلاروس نیز آغاز کرده است. شرکت پاراد آوتو در مینسک، نماینده رسمی محصولات هایما در بلاروس به شمار می‌آید. این شرکت اعلام کرده است که انباری بزرگ از قطعات هایما ۷X و هایما ۸S را در بلاروس برقرار کرده است و در صورت کمبود قطعات یدکی، می‌توان آن‌ها را از مسکو سفارش داد.
هر دو خودرو جدید چینی یعنی هایما ۷X و هایما ۸S، با تریم‌های پرچمدار و پرمیوم خود به بازار بلاروس می‌آیند که نسخه‌های فول آپشن این خودروها محسوب می‌شود. همانند بازار ایران، هر دو خودرو نیز به یک پیشرانه مشابه مجهز هستند. هایما ۷X و هایما ۸S از موتور ۱.۶ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت قدرت می‌گیرند. حداکثر قدرت این موتور ۱۹۵ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن ۲۹۳ نیوتن‌متر است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در هر دو محصول هایما برعهده دارد.

قیمت هایما ۸S در بازار بلاروس معادل ۱۱۵ هزار روبل بلاروس (دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) است. هایما ۷X نیز ۱۲۵ هزار روبل بلاروس (دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) قیمت دارد. هر دو خودرو با گارانتی ۵ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر به دست مشتریان می‌رسند. همچنین سرویس رایگان یک‌سال یا ۱۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) نیز برای این خودروها فعال شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا