خودرو

کاهش محسوس قیمت پژو ۲۰۷ اتومات در بازار + جدول قیمت

اقتصادنیوز: تدوام کاهش نرخ دلار برای دومین روز در هفته جاری بازار خودرو‌های داخلی را هم حال و هوای کاهشی کرد و با این شرایط شاهد افت قیمت در میان محصولات ایران‌خودرو و سایپا بودیم.
به گزارش اقتصادنیوز؛ بررسی روند بازار نشان می‌دهد هرچند اغلب پرطرفدارهای داخلی در بازار شکل کاهشی داشتند، اما تعداد معدودی از آنها با افزایش یا بدون تغییر معامله شدند.
به گفته فعالان بازار خودرو از روز گذشته نرخ دلار به عنوان یکی از عوامل اثر‌گذار در بازار کاهشی شد و همین موضوع کاهش قیمت بیشتر خودروها در بازار را به همراه داشت، هرچند این کاهش قیمت چندان قابل‌توجه نبوده است.
روند قیمت خودروهای داخلی نشان می‌دهد امروز «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و در مقابل دو خودرو «رانا پلاس» و «تارا اتوماتV2» در بازار رشد قیمت داشتند.
در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.
براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی ۱۴میلیونی را تجربه کرد. با بررسی بازار «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» را می‌توان رکوردار افت تولید در بازار امروز دانست این خودرو با کاهشی ۲۳ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. با وجود کاهش قیمت در بازار ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V2 اتومات» با افزایش ۵ میلیونی ۹۹۸میلیون تومان قیمت گذاری شد و «رانا پلاس» هم با افزایش ۵ میلیونی ۶۴۸ میلیون در بازار خورد.
از سوی دیگر در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» هم در بازار ۸۸۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.
براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۷۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش ۵ میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» با افت یک میلیونی در بازار ۴۵۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک دنده‌ایS» هم افتی ۳ میلیونی داشت و ۴۴۰ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۷ میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت ۲ میلیونی داشت و «اطلس» خودرو جدید سایپا هم بدون تغییر ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا