خودرو

ایجاد طرحی مشترک برای همکاری نوآورانه در “عصر جدید” /عکس

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از ۲۵ آوریل تا ۳۰ آوریل برگزار می شود که طی آن، استراتژی جدید توسعه چری، فناوری ها و مدل های جدید در سطح جهانی رونمایی خواهند شد.
موضوع این رویداد “انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید” است.
در مواجهه با چالش ها و زمینه جدید در صنعت خودروسازی جهانی، چری اتومبیل به طور فعال با اتخاذ تدابیری مانند معماری قوای محرکه Qpower، مدل مدیریتی ۴P+۲P، و توسعه اکوسیستم خودرویی برای نشان دادن رقابت منحصر به فرد خود، پاسخ داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صنعت خودروسازی جهانی تحت تأثیر تغییر چشم‌اندازهای سیاسی و اقتصادی در سرتاسر جهان در حال عبور از دوره‌ای از تغییرات قابل توجه است. یک روند قابل توجه، پیری جمعیت جهان است. با افزایش تعداد افراد مسن، نیازهای خاص آنها در طول سفر افزایش می یابد. تقاضا برای وسایل نقلیه ایمن، راحت و آسان برای استفاده وجود دارد. از طرف دیگر، مصرف کنندگان جوان به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نیروی اصلی در بازار خودرو هستند. ترجیحات آنها کاملاً با ترجیحات خریداران قدیمی در تضاد است. رانندگان جوان به دنبال چیزهایی در مورد سفارشی‌سازی، فناوری هوشمند، و دوستی با محیط زیست هستند. آن‌ها به سمت خودروهایی با طراحی‌ها و فضای داخلی منحصر به فرد و فناوری پیشرفته برای سواری هوشمند جذب می‌شوند. به ویژه، مصرف کنندگان جوان به طور فزاینده‌ای در مورد مسائل زیست محیطی، با استانداردهای بالاتر برای آلایندگی خودرو و مصرف انرژی نگران هستند. در اصل، دنیای خودرو در حال حرکت در جهت دو موج مصرف کننده متمایز است: یکی که به ایمنی و سهولت استفاده اهمیت می‌دهد و دیگری که فردیت، نوآوری و پایداری را در اولویت قرار می‌دهد.

فراتر از ترجیحات مشتریِ در حال تحول، صنعت خودرو با توسعه فناوری هوشمند، فرصت ها و امکانات توسعه بیشتری را به دست آورده است. این صنعت با استفاده از پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، محاسبات ابری و سایر فناوری‌ها، سرعت خود را از ساخت وسایل نقلیه معمولی به ایجاد محیط‌های هوشمند موبایل تغییر می‌دهد. استفاده از فناوری هوشمند نه تنها ایمنی و راحتی وسایل نقلیه را افزایش می‌دهد، بلکه تجربه سفر راحت‌تر و کارآمدتری را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند. در نهایت، چهار گرایش جدید در صنعت خودرو شامل تامین انرژی برق، اتصال، ادغام فناوری هوشمند و تحرک مشترک، روندهای اصلی توسعه صنعت هستند.
در مواجهه با چالش‌های نوظهور، شرکت‌های بزرگ خودروسازی فعالانه به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه برای عبور از موانع و استفاده از فرصت‌های جدید هستند. در مقابل این پس‌زمینه، چری تعامل خود را در بازارهای خارج از کشور عمیق‌تر کرده و با موفقیت توسعه خود را با روندهای تحول‌آفرین صنعت خودروسازی جهانی هماهنگ کرده و مسیر متمایز به سمت بین‌المللی شدن را ایجاد کرده است. در نمایشگاه خودرو پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان، چری آماده است تا موضوع «عصر جدید» را ارائه کند، که نشان‌دهنده قابلیت‌ها و موقعیت احیا شده‌اش در چشم‌انداز بین‌المللی خودرو است.
چری با پایبندی به مفاهیم «پایداری، نوآوری، خانواده و همراهی» و یک جهت استراتژیک مهم «سبز و کم کربن»، مسیرهای فناوری توسعه پایدار و راه‌حل‌های کربن‌زدایی را برای کل زنجیره صنعت و کل چرخه عمر پیاده‌سازی کرده است. از طریق این استراتژی‌ها، برند QPower به مصرف انرژی کمتری دست یافته و چشم‌انداز آینده چری برای ساخت یک اکوسیستم سبز را به نمایش گذاشته است.
QPower نشان‌دهنده اوج سفر ۲۶ ساله چری در فناوری پیشرانه است که به یک معماری جامع ۴.۰ تبدیل شده که طیف کاملی از انواع قوای محرکه مانند ICE، PHEV و BEV را در بر می‌گیرد. این پلت فرم با مزایای انرژی «قوی و سریع»، «کارآمد و سبز» و «با انرژی بالا و هوشمند» مشخص می‌شود. توانایی‌های تکنولوژیکی آن نه تنها در صنعت خودروسازی چین پیشتاز است، بلکه دارای مزایای قابل توجهی در صنعت خودروسازی جهانی است. با استفاده از معماری QPower، قابلیت‌های عملکرد مدل‌های مختلف چری برای بهبود قابل توجهی در دوره آتی آماده شده است. این پیشرفت وعده می‌دهد که تجربه رانندگی را برای کاربران فراهم کند که نه تنها کارآمدتر است، بلکه سازگار با محیط زیست و از نظر فناوری پیشرفته است.

همانطور که بازار خودرو به طور فزاینده ای رقابتی می‌شود، ارائه خدمات کاربر به عنوان یک جنبه مهم از آنچه که یک برند را متمایز می‌کند، ظاهر شده است. چری اتومبیل، پیشرو در صحنه جهانی خودرو، تاکید زیادی بر ارتقای تجربه خدمات برای کاربران خود دارد. در حوزه خدمات پس از فروش، چری اتومبیل با اتخاذ یک سیستم ارزیابی پس از فروش یکپارچه در خارج از کشور و یک مدل ارزیابی سلامت، پشتیبانی کارآمد و با کیفیت را برای کاربران در سراسر جهان تضمین می‌کند. این شرکت با افزایش ذخیره قطعات یدکی بین‌المللی به ۱۳۰ میلیون، سیستم تامین قطعات خود را تقویت کرده است و به این ترتیب گارانتی به موقع و مطمئن‌تری ارائه می‌کند. علاوه بر این، چری اتومبیل به طور مداوم به ارتقاء سطح حرفه‌ای و خدمات کارکنان خود اختصاص دارد و تضمین می‌کند که کاربران در طول چرخه عمر خودرو خود، خدمات دقیق و جامعی را تجربه می‌کنند. چری با خودروهای خود در بیش از ۸۰ کشور و منطقه، دارای شبکه فروش و خدمات گسترده در خارج از کشور است. این شبکه‌ها شامل ۱۰ پایگاه تولید بین المللی و بیش از ۱۵۰۰ مرکز فروش و خدمات است که تضمین می‌کند مهم نیست در کجای جهان هستید، تعهد چری به برتری در خدمات در دسترس است.

چری اتومبیل عمیقاً متعهد به ساختن برندی است که با قرار دادن آنها در قلب هر کاری که انجام می‌دهد، در بین کاربران طنین‌انداز شود. چری در تلاش خود برای ارائه طیف وسیعی از محصولات و خدمات با کیفیت بالا به کاربران، این کار را به تنهایی انجام نمی دهد. این شرکت فعالانه به دنبال شرکای جهانی در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و فروش است و با آنها همکاری می کند. این روحیه همکاری نه تنها پیشنهادات چری را غنی می کند، بلکه همچنین تضمین می‌کند که هر جا با برند چری روبرو می‌شوید، اوج چیزی را که آنها نشان می‌دهند، تجربه می‌کنید.

از نظر توسعه محصول، چری اتومبیل به طور مداوم محصولات پرچمدار بسیار محبوبی را روانه بازار می‌کند که نه تنها دارای طراحی های شیک و پویا هستند، بلکه در عملکرد، ایمنی و سایر جنبه ها نیز ارتقا یافته اند. علاوه بر این، چری اتومبیل با افزایش سرمایه‌گذاری و تلاش‌های تحقیق و توسعه در زمینه وسایل نقلیه با انرژی جدید، فعالانه به سیاست‌های ملی انرژی‌های نو پاسخ می‌دهد و گزینه‌های سفر سازگار با محیط‌زیست و کارآمدتری را برای کاربران فراهم می‌کند.
چری همچنین تاکید زیادی بر قدرت گوش دادن دارد. چری با تنظیم آنچه کاربران در مورد نیازها و انتظارات خود می گویند، محصولات و خدمات خود را به خوبی تنظیم می‌کند و در جایی که بیشترین اهمیت را دارد، به ارزش، افزوده می شود. این شرکت با برگزاری رویدادهای مختلف و با ایجاد جوامع کاربری، ارتباط نزدیکی با کاربران ایجاد کرده و به طور مشترک شاهد رشد و پیشرفت نام تجاری خود بوده است.
اکوسیستم خودرو به یک جهت کلیدی در کاوش و تمرین در عصر جدید برای چری تبدیل شده است. در پاسخ، چری متفکرانه در حال پرورش یک اکوسیستم متنوع است که حول محور «مردم»، «وسایل نقلیه» و «زندگی‌ها» می‌چرخد و موقعیت‌های زندگی هوشمند را در سال های آینده تسهیل می‌کند. امسال، چری به سرعت بخشیدن به ساخت اکوسیستم خودرو ادامه خواهد داد. این مسیر شامل طراحی خودروهایی است که نیازهای زیبایی شناختی و تجربه رانندگی افراد را برآورده می‌کند و در عین حال بر ایمنی و سلامت انسان نیز تمرکز دارد. علاوه بر این، اکوسیستم خودرو شامل تعامل بین خودروها و جامعه است. به عنوان مثال، از طریق فناوری اتصال هوشمند، ادغام خودروها با سیستم‌های حمل و نقل شهری هوشمند می‌تواند کارایی ترافیک را بهبود بخشد و منجر به کاهش ازدحام و آلودگی و تقویت رابطه نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر بین کاربران و خودروها شود.
چری با ادغام های تکنولوژیکی پیشرفته، به طور بی‌عیب و نقصی تلاش بی وقفه و درک عمیق زیبایی خود را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این، در اکوسیستم خودروی چری، تاکید زیادی بر تقویت یک همزیستی هماهنگ بین بشریت و جهان طبیعی وجود دارد. چری مشتاقانه تجربه سفر دوستدار محیط زیست را ترویج می‌کند و خود را وقف پیشبرد فناوری های خودرویی سازگار با محیط زیست و انرژی کارآمد می‌کند، در نتیجه ردپای زیست محیطی عملیات خودرو را کاهش می‌دهد. همزمان، چری فعالانه کاربران خود را تشویق می‌کند تا خود را در شکوه و جذابیت محیط طبیعی غوطه‌ور کنند. چری با سازماندهی مجموعه‌ای از تعاملات در فضای باز و تبلیغ ایدئولوژی‌های آگاه از محیط زیست، به طور مشترک با کاربرانش سفری را آغاز می‌کند تا تعامل هماهنگ بین انسان و طبیعت را کشف کند.
در نهایت، اکوسیستم خودروی چری برای دستیابی به استانداردهای زندگی بالا اختصاص داده شده است. چری با دقت به نیازهای بی‌شمار هر کاربر، از تضمین تجربه‌های رانندگی مجلل و اتصال هوشمند یکپارچه گرفته تا تقویت پروتکل‌های ایمنی و بهینه‌سازی مفاد خدمات، توجه می‌کند. چری از طریق نوآوری بی‌وقفه و پیشرفت‌های پیشرونده، تلاش می‌کند تا روش‌های سفری راحت، کارآمد و مجلل را به کاربران ارائه دهد، بنابراین هر سفر را به جشنی عالی، با کیفیت و رضایت برتر تبدیل می‌کند.
در مجموع، اکوسیستم خودرویی چری نشان‌دهنده یک پروژه سیستماتیک است که جنبه‌های مختلف، از جمله رابطه بین زیبایی‌شناسی، انسانیت و جهان طبیعی، همراه با آرزوی استاندارد زندگی سطح بالا را در بر می‌گیرد. چری از طریق این اکوسیستم جامع و منسجم، نه تنها تجربه کاربری تازه و ارزشمندی را ایجاد کرده، بلکه زمینه‌ای قوی برای تکامل و رشد مداوم خود ایجاد کرده است.
با تأمل در تکامل چری اتومبیل، شرکتی نشان داده می‌شود که به طور مداوم نوآوری داشته و پیشرفت کرده و با رویکردی مبتنی بر بازار و کاربر محور هدایت می‌شود. با معرفی اخیر موضوع “عصر جدید”، چری آماده ارائه محصولات و خدمات برتر به مصرف کنندگان جهانی است. در عین حال، فرهنگ بازتر و فراگیرتر را تقویت می‌کند و هدف آن شکل‌دهی مشترک آینده روشن‌تری برای صنعت خودرو است. در نمایشگاه خودرو پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان در ماه آوریل، چری ورود یک عصر جدید را با طرح استراتژیک کاملا احیا شده، موضوعات جذاب، فناوری پیشگامانه و مدل خیره کننده تیگو در آغوش خواهد گرفت.
گروه چری در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و زیرمجموعه آن، چری خودرو، یکی از اولین برندهای خودروسازی چینی است که از یک میلیون دستگاه فروش عبور کرده و به بازارهای بین المللی راه یافته است. در سال ۲۰۲۳، گروه چری با فروش انباشته ۱,۸۸۱,۳۱۶ خودرو، به “دوازده رشد متوالی” در فروش دست یافت که نشان دهنده افزایش ۵۲.۶ درصدی نسبت به سال قبل است. از ژانویه تا مارس ۲۰۲۴، گروه چری در مجموع ۵۲۹۶۰۴ دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه ۶۰.۳ درصدی را نشان می‌دهد. از ژانویه ۲۰۲۴، گروه چری بیش از ۱۳ میلیون کاربر جهانی، از جمله ۳.۳۵ میلیون کاربر خارج از چین، جمع آوری کرده است. چری نوآوری مستقل را به عنوان استراتژی اصلی خود در نظر می‌گیرد و یک سیستم نوآوری محصول را با تمرکز بر تحقیق و توسعه فناوری ایجاد می‌کند و خود را وقف ارائه تجربه کاربری با کیفیت بالا به مصرف کنندگان جهانی می‌کند. هشت مرکز اصلی تحقیق و توسعه، از جمله مراکز در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا، با موفقیت تأسیس شده‌اند. تا پایان سال ۲۰۲۳، چری بیش از ۲۹ هزار اختراع ثبت و بیش از ۱۸۰۰۰ پتنت مجاز دریافت کرده و خود را در خط مقدم این صنعت قرار داده است.
حضور تجاری چری در بیش از ۸۰ کشور و منطقه در سراسر جهان گسترش یافته است. در حال حاضر، طیف محصولات صادراتی چری شامل سری‌های تیگو، سری آریزو و سری‌های eQ است که اشکال اصلی قدرت مانند ICE، BEV و PHEV را در بر می‌گیرند. چری با هسته برندی که بر «سبز، فناوری، خانواده و همراهی» تأکید دارد، به یک مسیر استراتژیک متمرکز بر ابتکارات سبز و کم کربن متعهد است و ورود خود را به حوزه‌های جدید مانند انرژی جدید، اتصال هوشمند، تحرک مشترک، سکوها و اکوسیستم‌ها تسریع می‌کند.
چری به طور فعال در رفاه عمومی شرکت می‌کند و انواع مختلفی از اقدامات عام المنفعه را در سراسر جهان انجام می‌دهد؛ این اقدامات شامل حفاظت از محیط زیست، کاهش هدفمند فقر، و کمک‌های آموزشی، مانند اهدای ۶ میلیون دلار برای حمایت از یونیسف (صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد) در “آموزش جهانی” خود است. این موضوع، نشان دهنده رسالت و مسئولیت برندهای چینی به جامعه بین المللی است.
چری به مدت ۲۱ سال متوالی مقام برترین صادرکننده خودروهای سواری چین را در اختیار داشته و در پنج انتخاب متوالی توسط SASAC (کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی) و CICG (گروه ارتباطات بین المللی چین) عنوان “۲۰ شرکت برتر حضور در خارج از کشور” را دریافت کرده است. در گزارش Kantar BrandZ ۵۰، چری به عنوان سازنده برند برتر چینی در سال ۲۰۲۳، رتبه اول را در رده خودرو دارد. بر اساس مطالعات مختلف شاخص خودرو J.D. Power برای سال ۲۰۲۳، چری در بین برندهای داخلی چین جایگاه برتر را در IQS (مطالعه کیفیت اولیه) دارد. علاوه بر این، سری خودروهای آن، از جمله تیگو ۸، تیگو ۷ و تیگو ۴ یا همان X۵۵ پرو، هر کدام مقام اول را در بخش‌های خود به دست آورده‌اند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۳۲۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا