گلف جدید با ادعای خودران بودن

اگر به تبلیغات mk6 گلف نگاه کنید، می‌توانید خودرویی نیمه مستقل با قابلیت‌های کنترل‌گر را ببنید که هیچ شباهتی به گلف‌های نسل‌های قبل ندارد. از دیگر سو این خودرو با ظاهری بازطراحی شده شبیه مدل GTI به نظر می‌رسد.

عناصر طراحی جدید بلافاصله روی هاچبک‌های فولکس‌واگن ظاهر شده‌اند. پنجره مشبک رادیاتور در تریم قرمز، لامپ‌های خوشه‌ای نمای جلو و چراغ‌های LED دوقلو در قاب مشکی از جراحی‌های زیبایی در طراحی خارجی محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از “کارمگزین”، به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای فیس‌لیفت جدید نسل هفتم گلف‌های فولکس‌واگن انتخاب شده و قرار است مدل‌های جدید در آوریل آتی به سواحل انگلستان برسد. در مدل‌های MK7.1 تغییرات زیادی را خواهید دید.

اولین گلف نیمه خودران
1

با این که در ظاهر تفاوت‌های زیادی را نشان نمی‌دهد، اما این مدل جراحی شده تحولات فناورانه زیادی را در خود جای داده است. کاربر این مدل از گلف می‌تواند در هنگام شروع یا توقف رانندگی، در ترافیک یا هنگام حرکت با سرعت ۵۵ کیلومتر در ساعت از قابلیت‌های نیمه مستقل خودرو کمک گیرد. سامانه هشدار راندن بین خطوط، در کنار سامانه کمکی ترافیکی در این خصوص به راننده کمک خواهند کرد. سامانه کنترل کروز فعال نیز در حفظ فاصله خودرو با دیگر اتومبیل‌ها یا کاهش سرعت در مواقع لازم موثر است.

از دیگر ارتقاء های خودرو استفاده از یک سامانه انتقال قدرت ۲ کلاچه ۶ یا ۷ سرعته است که به شکل چشمگیری در کاهش مصرف سوخت نقش دارد. سامانه پارک خودکار در این خودرو نیز با توجه به تجهیزات مناسب ارتقاء یافته است.

کنترل با حرکات
2

صفحه لمسی گلف توسعه یافته و بزرگتر و شفاف‌تر شده است و دیگر از آن صفحات از رده خارج سیاه و سفید در این خودرو خبری نیست. تنظیمات اطلاعات و سرگرمی، از طریق صفحه ۹٫۲ اینچی با دکمه‌های لمسی قابل تنظیم هستند. دکمه‌های افقی نیز برای ارتباط با کانال‌های رادیویی، پخش موسیقی و ارتباط تلفن در نظر گرفته شده‌اند.

نمایشگر متحرک انیمیشنی
4

گلف اینک به یک نمایشگر متحرک انیمیشینی مجهز است که پیش از این در آئودی و پاسات معرفی شده بود. این صفحه اطلاعاتی فعال در واقع زبانی است که در یک نگاه با کاربر ارتباط برقرار می‌کند. روی فرمان نیز دکمه‌هایی نصب شده که نسبت سرعت و عملکرد را تنظیم می‌کند. البته اگر وسوسه شدید تا این قابلیت را در اختیار داشته باشید باید ۵۸۵ پوند بیشتر خرج کنید.

باز طراحی ظاهری
3

عناصر طراحی جدید بلافاصله روی هاچ بک‌های فولکس‌واگن ظاهر شده‌اند. پنجره مشبک رادیاتور در تریم قرمز، لامپ‌های خوشه‌ای نمای جلو و چراغ‌های LED دوقلو در قاب مشکی از جراحی‌های زیبایی در طراحی خارجی محسوب می‌شوند.

سپرها نیز در نمای جلو باریکتر شده و در قسمت پائین‌تری قرار گرفته‌اند. یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ که ۱۰ اسب بخار بیش از مدل‌های استاندارد قدرت تولید می‌کند، در زیر درب موتور قرار گرفته است.

موتور چهار سیلندر توربوشارژ
5

یکی دیگر از ارتقاءهای گلف استفاده از موتور توربوشارژ ۴ سیلندر به جای یک موتور ۱٫۵ لیتری تزریق مستقیم است.

پیشرانه‌های در نظر گرفته‌شده برای گلف ۲۰۱۷ شامل پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری جدید این شرکت با نام TSI Evo است که بازدهی برابر با ۱۴۷ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۵۰ نیوتون‌متر دارد. این پیشرانه‌ جدید جایگزین پیشرانه‌ ۱.۴ لیتری قدیمی می‌شود که دارای قدرت ۱۲۳ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتون‌متر بود. پیشرانه‌ ضعیف ولی کم‌مصرف BlueMotion نیز در برخی بازارهای خاص قابل سفارش خواهد.
7

اگر به تبلیغات mk6 گلف نگاه کنید، می‌توانید خودرویی نیمه مستقل با قابلیت‌های کنترل‌گر را ببنید که هیچ شباهتی به گلف‌های نسل‌های قبل ندارد. از دیگر سو این خودرو با ظاهری بازطراحی شده شبیه مدل GTI به نظر می‌رسد.

به اشتراک بگذارید :