خودرو

تویوتا لوین برساوش پلاک شد


لوین را می توان اولین خودروی وارداتی برساوش دانست که هم اکنون پلاک ملی دریافت کرده و فرآیند تحویلش به مشتریان نیز آغاز شده.
شرکت برساوش اولین وارد کننده تویوتا لوین به ایران است که مدتی قبل شاهد حضور سری اول وارد شده آن ها در نمایندگی تویوتا بودیم. هم اکنون نیز تمامی لوین های وارداتی در دو نسخه هیبرید و بنزینی پلاک شده اند تا طی روزهای آتی به مشتریان این خودرو در شهرهای مختلف تحویل داده شوند.
یکی از ویژگی های مهم خرید تویوتا لوین وارد شده توسط برساوش این است که خریداران می توانند خدمات پس از فروش و قطعات مورد نیاز خود را از تمامی نمایندگی های تویوتا در سراسر کشور دریافت کنند. به این ترتیب دیگر نیاز نیست تا دارندگان این سدان ژاپنی مانند دیگر خریداران خودروهای وارداتی نگران نگهداری از خودروی خود باشند.
قیمت این خودرو برای نسخه توربو شارژر ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان توسط شرکت برساوش، اعلام شده است. همچنین دعوتنامه تویوتا لوین هیبرید با قیمت ۲,۰۴۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان ارسال شده است. بر این اساس این دو خودرو در بازه قیمتی تویوتا کرولاهای وارداتی معین خودرو قرار می گیرند.
لوین هیبریدی برساوش هم مانند کرولا هیبریدی که سایپا قرار است وارد کند مجهز به یک موتور ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی است. در مجموع این دو موتور می توانند ۱۴۰ اسب بخار توان و ۲۱۱ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی با فناوری بازیابی انرژی تحویل دهند.
تویوتا لوین وارداتی برساوش مانند کرولا معین خودرو دارای یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی ۴ سیلندر توربوشارژ است‌. حداکثر قدرت این پیشرانه ۱۱۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۱۸۵ نیوتن متر اعلام شده است. قدرت تولیدی پیشرانه لوین توربو هم از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با تعویض مصنوعی ۱۰ سرعته به چرخ های جلوی این خودرو انتقال می یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا