باز هم دورگه‌ای دیگر..جگوار F-PACE

مدل جدید F-PACE به نحوی طراحی شده است که بتواند از لحاظ ایمنی، سخت ترین استانداردهای ایمنی در دنیا را نیز رعایت کند.

مدل جدید جگوار با نام F-PACE، در نمایشگاه ماشین فرانکفورت معرفی شده است. F-PACE توانسته است عملکرد دینامیکی بالای خود را با عبور کردن از بزرگترین مسیر ۳۶۰ درجه‌ای دنیا به اثبات برساند. جگوار F-PACE خودرویی است دورگه که مانند تمام جگوارها، چابکی و پاسخ‌دهی بالایی دارد و در عین حال مناسب مصرف روزمره می‌باشد.

باز هم دورگه‌ای دیگر..جگوار F-PACE

بدنه این خودرو از سازه آلومینیومی سبکی ساخته شده و ترکیبی است خالص از خطوط، سطوح و تناسبی که الهام گرفته از خودروهای F-TYPE جگوار که شامل ویژگی‌هایی نظیر طراحی قدرتمند عقب، ضربه گیرها و نمای ممتاز چراغ‌های عقب می‌شود.

باز هم دورگه‌ای دیگر..جگوار F-PACE
پنجره مشبک جسورانه آن در جلو و کاپوت عضلانی آن، خبر از پتانسیل بالای موتور سوپرشارژ V6 این خودرو می‌دهد. عناصری مانند چراغ های تمام LED جلو، رینگ های ۲۲ اینچی و برآمدگی کوتاه روی کاپوت جلو، نمایی از مدل مفهومی C-X17 را در طراحی خود دارد. صندلی های F-PACE دارای فضای کافی برای نشستن پنج سرنشین در خودرو می‌باشند. این صندلی‌ها بسیار راحت طراحی شده و دارای فضای کافی برای پاهای سرنشینان می‌باشد. همچنین محل قرار دادن بار هم بسیار جادار طراحی شده و ۶۵۰ لیتر ظرفیت دارد.
باز هم دورگه‌ای دیگر..جگوار F-PACE
قابلیت‌های چند رسانه‌ای و تکنولوژی اتصال به اینترنت، این روزها جزئی از ملزومات صنعت خودروسازی به حساب می‌آیند. یک سیستم لمسی حرفه ای کنترل از داخل ر اساس صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی درون کابین خودرو تعبیه شده است که از پردازنده چهار هسته‌ای و قدرتمندی بهره می‌برد و شبکه اترنت (Ethernet : یک شبکه بسته محلی) فوق العاده سریعی را ایجاد می‌کند. در نتیجه با رابط کاربری هوشمند و فوق العاده سریعی روبرو هستیم که از گرافیک‌های بسیار شارپ و پاسخوگی بهره می برد. همچنین می توانید تا تعداد هشت دستگاه را به هات اسپات وایرلس خودرو متصل نمایید.
باز هم دورگه‌ای دیگر..جگوار F-PACE
سیستم مسیریاب قادر است با یادگیری مسیر های مورد علاقه شما، باعث صرفه جویی در زمان شود. این سیستم شامل راهنمایی واقعی درب تا درب می شود و قادر است سایرین را از زمان رسیدن شما مطلع سازد.

سازه آلومینیومی و بسیار سبک آن، نقطه شروع بسیار خوبی برای طراحان و مهندسین جگوار به حساب می آید. این خودرو از ابتدا به صورت سازه ای مدولار ساخته شده است، بنابراین چرخ ها می توانند دقیقا در جایی قرار بگیرند که برای ایجاد تناسب، دینامیک و عملکرد به آنها نیاز است.
باز هم دورگه‌ای دیگر..جگوار F-PACE
حدود ۸۰ درصد سازه سبک و سخت بدنه، آلومینیومی است و در کلاس خود تنها خودرویی به حساب می آیند که تا این حد از آلومینیوم در بدنه استفاده کرده است. علاوه بر این درب عقب کامپوزیتی و استفاده از فلز منیزیم در بخش هایی از خودرو باعث کاهش وزن بیشتری شده است. در نتیجه وزن مدل دیزلی این خودرو با ۱۷۷ اسب بخار قدرت و دیفرانسیل عقب و گیربوکس دستی، چیزی در حدود ۱۶۶۵ کیلوگرم می باشد. مدل بنزینی با موتور V6 سوپرشارژ و ۳۷۴ اسب بخار قادر است ظرف مدت ۵٫۱ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۶۰ مایل در ساعت برساند. سرعت نهایی خودرو به صورت الکترونیکی به ۱۵۵ مایل در ساعت محدود شده است.
باز هم دورگه‌ای دیگر..جگوار F-PACE
مدل جدید F-PACE به نحوی طراحی شده است که بتواند از لحاظ ایمنی، سخت ترین استانداردهای ایمنی در دنیا را نیز رعایت کند. سیستم پیشرفته کمک راننده، دوربین های استریو سیستم ترمز اضطراری و عملکرد تشخیص عابر پیاده باعث بالا رفتن استانداردهای ایمنی در این خودرو گشته است. دوربین استریوی آن دارای اخطار حرکت در مسیرهای باریک، تشخیص علائم ترافیکی، محدود کننده هوشمند سرعت و سیستم نمایش وضعیت راننده می باشد.

مدل جدید F-PACE به نحوی طراحی شده است که بتواند از لحاظ ایمنی، سخت ترین استانداردهای ایمنی در دنیا را نیز رعایت کند.

تصویر مرتبط

باز هم دورگه‌ای دیگر..جگوار F-PACE

به اشتراک بگذارید :