فروش انبوه خودروهای برقی، برنامه جدید پورشه

رییس اتحادیه کارگری پورشه در ماه ژوییه درباره اهداف تولید Mission E حاضر به توضیح نشد اما اعلام کرد پورشه باید حداقل ۱۰ هزار دستگاه در سال از این مدل فروش داشته باشد تا سود کند.

پورشه انتظار دارد فروش سالانه Mission E که نخستین خودروی برقی این شرکت است را به حدود ۲۰ هزار دستگاه برسد.

بر اساس گزارش رویترز، پورشه که دومین برند پولساز گروه فولکس واگن است، قصد دارد حداقل ۱۴۰۰ شغل برای طراحی، تولید و فروش مدل Mission E که رقیب “مدل اس” تسلا محسوب می شود، ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در مصاحبه با مجله آلمانی “اتوموبیل ووچه” اظهار کرد این شرکت دریافت سفارش برای حدود ۲۰ هزار دستگاه Mission E را پیش بینی کرده است.

خودروساز برقی آمریکایی تسلا موتورز در سال ۲۰۱۵ مجموعا ۵۰ هزار و ۵۸۰ دستگاه خودروی برقی فروخت.

رییس اتحادیه کارگری پورشه در ماه ژوییه درباره اهداف تولید Mission E حاضر به توضیح نشد اما اعلام کرد پورشه باید حداقل ۱۰ هزار دستگاه در سال از این مدل فروش داشته باشد تا سود کند.

به اشتراک بگذارید :