خودرو

با ۶ میلیون گوشی شیائومی بخریم یا موتورولا؟

برای خرید گوشی شیائومی یا موتورولا با قیمت ۶ میلیون تومان، انتخاب‌های متعددی پیش روی کاربران قرار دارد که می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود خریداری کنند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کاماپرس، البته این محصولات از نظر امکاناتی که ارائه می‌دهند بسیار نزدیک به هم هستند. اغلب تمام این گوشی‌ها کیفیت دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارند اما از نظر تعداد دوربین و یا کیفیت دوربین سلفی ممکن است تفاوت‌هایی با هم داشته باشند.
ظرفیت باتری در این محصولات اغلب ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و قابلیت شارژ سریع نیز در اکثر آن‌ها وجود دارد. این محصولات اکثرا با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ یا ۶ گیگابایتی طراحی شده‌اند و از شبکه اینترنت ۴G پشتیبانی می‌کنند.
کاماپرس در این گزارش برخی از گوشی‌های ۶ میلیون تومانی شیائومی و موتورولا را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.
این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی در بازار موجود است و سایز صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی دارد. این محصول با دوربین‌های پشت ۵۰ و ۰.۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته و امکان استفاده از شبکه اینترنت ۵G را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این محصول ۱۹۲ گرمی، با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی طراحی شده و قابلیت شارژ سریع ۱۰ واتی نیز دارد.
محصول دیگری که با ۶ میلیون تومان می‌توان خریداری کرد، گوشی پوکو سی ۶۵ است که ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی شیائومی با سایز صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی عرضه شده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، این گوشی با سه دوربین ۵۰ و ۲ و ۰.۰۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو ارائه شده است. این محصول از شبکه اینترنت ۴G پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی نیز دارد.
این محصول با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی طراحی شده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین این گوشی با ۴ دوربین ۵۰ و ۸ و ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو طراحی شده است. این محصول موتورولا از شبکه اینترنت ۴G پشتیبانی کرده و از قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی استفاده می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی ۱۸۵ گرم وزن داشته و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
این گوشی با سه دوربین ۵۰ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت طراحی شده و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو دارد. این گوشی از شبکه اینترنت ۴G پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی را در ارائه می‌کند. علاوه بر آن، این محصول دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی بوده و سایز صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد. رزولوشن این گوشی ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا