خودرو

رونمایی از فونیکس آریزو ۸ توسط نمایندگی ۱۹۳ خسروانی + عکس


نمایندگی ۱۹۳ مدیران خودرو خسروانی عصر روز یکشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ از لوکس‌ترین سدان مونتاژی مدیران خودرو تحت عنوان فونیکس آریزو ۸ طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت، اصحاب رسانه و برخی از مشتریان و علاقه‌مندان رونمایی کرد.
نمایندگی فونیکس خسروانی ۱۹۳ با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع خودروهای مدیران‌خودرو، همزمان با رونمایی از لوکس‌ترین سدان مونتاژی بازار ایران، پیش ثبت‌نام این محصول را نیز آغاز کرده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این خودرو به شوروم اختصاصی این نمایندگی واقع در تهران خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی، جنب بن‌بست حقیقت خواه، شوروم فونیکس خسروانی ۱۹۳ مراجعه نمایند.

فونیکس آریزو ۸ لوکس‌ترین سدان مونتاژی شرکت مدیران‌خودرو است که با طولی برابر با ۴.۸ متر در رده سدان‌های سایز متوسط قرار است به زودی وارد خیابان‌های کشور شود. این سدان لوکس مونتاژی به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های بالایی که دارد، در حال حاضر بی رقیب در بازار ایران بوده و قرار است به زودی در قامت یک پرچمدار پا به بازار ایران بگذارد. بر این اساس انتظار می‌رود فونیکس آریزو ۸ بتواند سهم قابل توجهی از این بخش را از آن خود کند.
قلب تپنده آریزو ۸ یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با پاشش مستقیم سوخت است که ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور قدرتمندترین پیشرانه‌ای است که تاکنون در یک خودروی سدان داخلی به کار رفته است. نیروی محرکه از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو با شتاب رسمی ۷.۶ ثانیه یکی از سریع‌ترین و پرتوان‌ترین محصولات داخلی به حساب می‌آید.
آریزو ۸ به دلیل داشتن لیست کاملی از تجهیزات رفاهی و ایمنی و همچنین دارا بودن سیستم‌های همیار راننده لقب لوکس‌ترین سدان مونتاژی را یدک می‌کشد. به طور مثال سیستم صوتی این خودرو با ۱۲ اسپیکر از برند سونی و ۲ ساب ووفر در جلو و عقب خودرو تجربه بهتری از صدا را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. تزئینات نورپردازی آریزو ۸ روی درهای عقبی خودرو با یک منوی اختصاصی با نام اتمسفر لایف در دسترس است. سیستم تهویه مطبوع فونیکس آریزو ۸ با چند رایحه خوشبو کننده قابل تنظیم است.

همچنین از دیگر ویژگی‌ها و امکانات آریزو ۸ می‌توان به مواردی از قبیل سقف پانوراما، فناوری LED چراغ‌ها، نور بالای اتوماتیک، کروزکنترل تطبیقی، صندلی‌های جلوی برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمکن فرمان، سردکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، استارت دکمه‌ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، صفحه آمپر دیجیتال، رادار نقطه کور، سیستم صوتی سونی، نورپردازی متغییر کابین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دنده پشت فرمان، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی و … اشاره کرد. همچنین فونیکس آریزو ۸ دارای ۱۰ کیسه هوای ۱۴ نقطه‌ای شامل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، جانبی جلو و عقب، پرده‌ای و زانوی راننده و سرنشین مجهز است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بازدید حضوری از خودروی فونیکس آریزو ۸ و یا سایر محصولات این برند، می‌توانند ضمن مراجعه به این نمایندگی به نشانی تهران خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی، جنب بن‌بست حقیقت خواه، شوروم فونیکس خسروانی ۱۹۳، با شماره تلفن ۰۲۱-۲۲۰۰۳۳۰۰ تماس حاصل نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا