خودرو

هوندا سیتی، سوپرایز وارداتی سامانه یکپارچه


هوندا سیتی جدیدترین سوپرایز سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای مشتریان خواهد بود که به زودی عرضه خواهد شد.
اخیراً شاهد افزایش تعداد وارد کنندگان خودروهای صفر به کشور هستیم که در میان آن ها برخی بدون هیچ پشتوانه و تجربه ای اقدام به خرید خودرو از خارج کرده اند و برخی دیگر با تجربه قبلی خود و همچنین زیرساخت هایی که در اختیار دارند در حال واردات خودرو اند. شرکت آذریــوردســال نیز یکی از جدیدترین شرکت های وارد کننده خودرو به کشور است که پیش تر در زمینه واردات خودروهای سنگین فعالیت داشته و پیش از اعلام حضور در سامانه سعی کرده تا ابتدا نمایندگی های خود در سراسر کشور را آماده خدمت کند.
از مهم ترین ویژگی های آذریــوردســال این است که قبل از انجام پروسه واردات موفق شده تا در ارائه خدمات پس از فروش، اقدامات مناسبی را انجام دهد. این شرکت موفق شده تا در کلان شهرهایی مانند تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و … نمایندگی های خود را فعال کند. به این ترتیب مشتریان و خریداران خودروهای وارداتی آذریــوردســال می توانند نسبت به عقد قرارداد و دریافت خدمات پس از فروش به نزدیک ترین کلان شهر مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید : هوندا CR-V و ZR-V به جمع وارداتی ها اضافه شدند
با نگاهی اجمالی به کل سدان های وارداتی و مقایسه آن ها از نظر طراحی ظاهری، می توان گفت که هوندا سیتی یکی از جذاب ترین خودروها وارداتی خواهد بود که قرار است به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شود. در قسمت جلوی این سدان با یک طراحی اسپرت رو به رو هستیم که با توجه به اقتصادی بودنش می توان یک نکته مثبت برای خریداران محسوب شود. در قسمت عقب نیز بکارگیری از ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز در چراغ و همچنین در نظر گرفتن سپری پهن تر موجب می شود تا پس از حضور سیتی در خیابان ها، توجه بسیاری از مردم به آن جلب شود. به طور کلی زبان طراحی هوندا متفاوت تر از دیگر خودروهای وارداتی است و این موضوع قادر است سیتی، CR-V و … را خاص تر جلوه دهد.
نسخه وارداتی سیتی که توسط شرکت آذریــوردســال عرضه می شود مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از تکنولوژی هایی نظیر VTEC و تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره می برد. این موتور می تواند ۱۲۱ اسب بخار توان و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سه به چرخ های جلو تحویل دهد.
از نکات منفی مشخصات فنی این خودرو می توان به سیستم تعلیق عقب اشاره کرد که از نوع محور پیچشی یا Torsion beam است و می تواند سواری ضعیف تری در مقایسه با سیستم تعلیق مولتی لینک برای هوندا سیتی به همراه داشته باشد.
از مهم ترین امکانات و آپشن های این خودرو می توان به ۶ ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، کروز کنترل، صندلی ایزوفیکس، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفری، دنده پشت فرمان، حالت ECON، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، مولتی مدیای ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور و دی لایت اشاره کرد.
هوندا سیتی مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از تکنولوژی هایی نظیر VTEC و تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره می برد. این موتور می تواند ۱۲۱ اسب بخار توان و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سه به چرخ های جلو تحویل دهد.
از مهم ترین آپشن های این خودرو می توان به ۶ ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، کروز کنترل، صندلی ایزوفیکس، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفری، دنده پشت فرمان، حالت ECON، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، مولتی مدیای ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور و دی لایت اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا