خودرو

تضمین بلند مدت ایمنی و راحتی

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با پیکربندی هوشمند و ایمنی فوق‌العاده تبدیل به معیاری برای تعریف شاسی‌بلندهای هیبرید در صنعت خودرو کشور است که با عمر باتری بسیار بالا و گارانتی بلند مدت، آسایش و راحتی را برای یک رانندگی لذتبخش، تضمین می‌کند.
به گزارش اقتصادآنلاین ، با رشد و توسعه علمی و تکرار فناوری تولید خودرو، وسایل نقلیه هیبریدی به مزایای خودروهای برقی و بنزینی دست یافته‌اند و مزیت‌های هر دو بعد در خودروهای پلاگین هیبرید تجمیع شده و روز به روز تقاضای مصرف کنندگان افزایش یافته است.
تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به عنوان شاسی بلند هیبریدی قدرتمند که از سوی برند فونیکس NEV به بازار ایران معرفی شده و به زودی علاقه مندان شاهد عرضه این خودرو به بازار خواهند بود، با فناوری پیشرفته در کلاس خود، کابین هوشمند و استانداردهای ایمنی برای همراهی سرنشنیان خودرو در سفرهای شهری و جاده‌ای، بازتعریفی بر خودروهای شاسی بلند ارائه می‌کند.
راحتی فوق العاده در تماس با دنیای هوشمند
کابین تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید همان محلی است که در هیاهوی یک روز شلوغ یا در هنگام یک سفر خانوادگی و مسافرت‌ها آرامش و راحتی را تامین می‌کند و در سکوت و بدون دغدغه از رانندگی لذت می‌برید.
این شاسی بلند هیبرید برای هدایت خودرو مجهز به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی و فناوری پیشرو با قابلیت لمس همزمان چندگانه است و اضافه شدن گرمکن فرمان و گرمکن صندلی ردیف دوم به مجموعه امکانات رفاهی این خودرو در مقایسه با نمونه‌های بنزینی، منجر به راحتی بی‌نظیر راننده و تمام سرنشنیان خودرو خواهد شد و سفری لذتبخش را برای هر خانواده‌ای فراهم می‌سازد.
نور محیطی ۶۴ رنگ تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید دارای امکان تغییر حالت و رنگ متناسب با وضعیت رانندگی است. تصفیه فضای داخلی با درجه N95، فضای بسیار آرام ۳۵ دسی بل، استارت با یک دکمه،  سنسور هوشمند کنترل ذرات معلق و سایر تنظیمات پیشرفته است که این وسیله نقلیه را به بهترین معیار در کلاس خود تبدیل  و تجربه رانندگی فراتر از انتظار را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

سپر ایمنی دور تا دور سرنشینان
از نظر عملکرد ایمنی تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید در سطح جهانی ظاهر شده و از بدنه فوق‌العاده قوی یکپارچه با بیش از ۶۰ درصد فولاد با استحکام بالا، از جمله چند قطعه فولاد فوق‌ مستحکام Benteler استفاده می‌کند. کل پوشش خودرو از صفحات فولادی گالوانیزه ساخته شده است که محافظت ملایمی را با ساختاری محکم به ارمغان می آورد.
سرنشینان خودرو از اطراف توسط شش کیسه هوا محافظت می‌شوند و دو مجموعه رابط ISOFIX در صندلی‌های عقب برای صندلی‌های ایمنی کودک با مشخصات مختلف مناسب است و یک معیار ایمنی پیشرو در کلاس خود ایجاد می‌کند.
رادارهای کمک راننده برای محافظت فعال
این شاسی بلند پلاگین هیبرید از نظر ایمنی فعال نیز به بسیاری از عملکردهای کمک رانندگی هوشمند مجهز شده است که قبل از وقوع هر اتفاقی راننده را در جریان اتفاقات و حرکات پیرامون خودرو قرار می‌دهد و آگاهی بیشتر و پیشگیری از سانحه را به دنبال دارد.
LDW (هشدار خروج از خط)، ACC (کروز کنترل تطبیقی)، FCW (هشدار برخورد از جلو) و سایر عملکردها در این خودرو با پیکربندی ایمن‌ تر،  هوشمندتر و سطح بالاتر انجام و تجربه سفر بدون نگرانی را به راننده و سایر سرنشینان ارائه می‌دهد.
ضمانت بلند مدت فونیکس NEV
این خودرو با استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی‌ها و زیر نظر برترین متخصصان طراحی و تولید شده و فونیکس NEV با علم به محصول باکیفیتی که از نظر راهبری، ایمنی و راحتی در اختیار خریداران قرار می‌دهد، ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری خودرو و باتری لیتیومی را ارائه می‌کند که از این حیث در بازار خودرو کشور بی‌مانند است و اطمینان خاطری برای علاقه مندان به این خودرو پلاگین هیبرید خواهد بود.
تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به ‌عنوان یک مدل شاسی‌بلند پلاگین هیبرید، نه تنها از قدرت بیشتری برخوردار است، بلکه از نظر پیکربندی فناوری‌های هوشمند و حفاظت ایمنی فعال و غیرفعال در کلاس خود پیشتاز است، که نشان‌دهنده پیگیری مداوم فونیکسNEV  برای فناوری و نوآوری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا