یاریس ۲۰۱۷ در راه عرضه به بازار

در نگاه اول از نمای جلو، تغیر یک جلو پنجره و تبدیل آن به مدل ذوزنقه‌ای شکل در تغییر حس شما در اندازه خودرو موثر است. در کنار این جلو پنجره، شکل جدیدی از سپر و جایگاه بالاتر چراغ‌ها یاریس را مدرن‌تر نشان می‌دهد. شیب و قوس نمای جانبی خودرو نیز در گیرایی ظاهر خودرو کمی تاثیر داشته است.

یاریس در طول دوره‌های مختلف زندگی خود، هرگز موفق به جلب نظر کارشناسان و منتقدان و مردم نشد. در واقع یاریس آن خودرویی نبود که از برندی مانند تویوتا انتظار می‌رفت. از این رو تویوتا در دوسال گذشته زمان زیادی را برای بهبود وضعیت فنی و ظاهری این خودرو صرف کرده است.

به گزارش “کارمگ”، تفاوت یاریس‌های کنونی با دو نسل پیشین از زمین تا آسمان است.

به گزارش عصر ایران، در نگاه اول از نمای جلو، تغیر یک جلو پنجره و تبدیل آن به مدل ذوزنقه‌ای شکل در تغییر حس شما در اندازه خودرو موثر است. در کنار این جلو پنجره، شکل جدیدی از سپر و جایگاه بالاتر چراغ‌ها یاریس را مدرن‌تر نشان می‌دهد. شیب و قوس نمای جانبی خودرو نیز در گیرایی ظاهر خودرو کمی تاثیر داشته است.

در بخش فنی می‌توان به استفاده از موتورهای ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر به جای موتورهای پیشین اشاره کرد. براساس گزارشات موجود این موتورها با گشتاور ۱۳۶ نیوتن‌متر ۱۱۱ اسب‌بخار قدرت دارند. این ساب‌کامپکت شهری ۱۱ ثانیه زمان می خواهد تا به شتاب صفر تا صد کیلومتر برسد. اما تویوتا در کنار این شهری‌های مدرن نسخه ۲۱۰ اسب بخاری یاریس را نیز خواهد ساخت که با لقب داغ‌ترین خودروی جهان شناخته شده است.

اگر قصد دارید پول بیشتری را برای این خودروی ۲۰۱۷ صرف کنید احتمالا از چراغ‌های روزتاب و تایرهایی از آلیاژ فلزی نیر بهره کمند خواهید شد.

بزرگترین تغییر در فضای داخلی این خودرو استفاده از یک صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی است. اما تغییر به این صفحه نمایش محدود نمی‌شود. قسمت‌های زیادی در این بخش دستخوش تغییر شده‌اند که شامل جایگاه و ظاهر دریچه‌های هوا، مدل فرمان، تغیر جایگاه برخی از دکمه‌ها می‌شود.

به نظر می‌رسد تمام تلاش‌های تویوتا برای ساخت این یاریس جدید، نمایش آن در ژنو سوئیس در ماه آینده است.

در نگاه اول از نمای جلو، تغیر یک جلو پنجره و تبدیل آن به مدل ذوزنقه‌ای شکل در تغییر حس شما در اندازه خودرو موثر است. در کنار این جلو پنجره، شکل جدیدی از سپر و جایگاه بالاتر چراغ‌ها یاریس را مدرن‌تر نشان می‌دهد. شیب و قوس نمای جانبی خودرو نیز در گیرایی ظاهر خودرو کمی تاثیر داشته است.

به اشتراک بگذارید :