خودرو

تویوتا و لکسوس مقابل این غول آمریکایی کم می‌آورند!

شاسی بلندهای فول سایز جنرال موتورز برای سال ۲۰۲۵ دستخوش تغییراتی خواهند شد. عکاسان و فعالان خودرویی به تازگی فیس لیفت کادیلاک اسکلید V اسپرت ۲۰۲۵ را شکار کرده‌اند. کادیلاک اسکلید پرچمدار شاسی بلندهای آمریکایی و قاتل رقبای ژاپنی و آلمانی شناخته می‌شود.
امیرمسعود عابدین: طراحی بیرونی اسکلید جدید تفاوت زیادی با مدل فعلی ندارد، اما عکس‌های کابین، داشبورد بسیار اصلاح‌شده‌ای را نشان می‌دهند؛ این داشبورد اکنون دارای یک صفحه نمایش منحنی است که از ستون A تا ستون A را در بر می‌گیرد.

نمای جلوی اسکلید V با کراس اوور XT۴ که اخیراً به‌روزرسانی شده، شباهت زیادی دارد. بخش دیلایت چراغ‌ها اکنون به‌طور باورنکردنی باریک‌تر شده و بخش اصلی چراغ‌ها به شکل عمودی طراحی شده است. جلوپنجره خودرو کمی اصلاح شده و چراغ‌های عقب هم مشمول تغییراتی جزئی در گرافیک شده‌اند. این مدل اسکلید V بر روی رینگ‌های ۲۴ اینچی جدید سوار می‌شود.

این خودرو دارای یک موتور ۶.۲ لیتری V-۸ سوپرشارژر است که ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال می‌شود.

در داخل اسکلید به روز شده، تغییرات بیشتری دیده می‌شود. داشبورد خودرو کاملاً بازسازی شده و اکنون یک نمایشگر بسیار بزرگ و فراگیر بالای یک قطعه چوبی بلند و یک خط افقی از دریچه‌ سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته است.
کنسول مرکزی دارای طراحی شناور با فضای ذخیره سازی در زیر آن است. دسته دنده اکنون از بین رفته و یک صفحه نمایش با زاویه ۴۵ درجه به سمت بالا و همچنین یک کنترلر چرخشی جایگزین آن شده است. اسکلید ۲۰۲۵، از جمله مدل قدرتمند V، احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تولید می‌شود.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا