خودرو

۸۰۰ امدادگر از ۲۴ اسفند آماده ارائه خدمات امداد نوروزی سایپا شدند / در ایام تعطیلات میانگین زمان خدمات امدادی به ۱۵ دقیقه کاهش می‌ یابد

طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ گروه خودروسازی سایپا با شعار «راه، همراهی می‌خواهد» از پنج شنبه ۲۴ اسفندماه جاری به مدت ۲۰ روز اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کورش پارسا معین مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا، در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ گروه خودروسازی سایپا که صبح امروز ۲۱ اسفندماه در شرکت امداد خودرو سایپا برگزار شد، تاکید کرد: طرح امداد نوروز ۱۴۰۳ گروه سایپا شامل دو بخش خدمات تخصصی و خدمات رفتاری است که به مدت ۲۰ روز تا ۱۴ فروردین ماه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کند.
وی همچنین از آمادگی ۸۰۰ ناوگان فعال امدادی شبانه‌روزی در کشور خبر داد و اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال حدود ۵۰۰ خودرو از امدادگران گروه سایپا در کنار ۳۰۰ ناوگان پیمانکار قراردادی، آماده ارائه خدمات به امدادخواهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ هستند.
مدیرعامل امداد خودرو سایپا در ادامه به افزایش ۱۰۰ درصدی ناوگان امدادی سایپا در سال جاری اشاره و تاکید کرد: در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳ علاوه بر محصولات سایپا، سرویس‌دهی به تمام خودروهای کشور در بحث حمل را پوشش خواهیم داد.

پارسا معین تصریح کرد: البته در بحث تعمیرات، به جهت لزوم تخصص کافی، ترجیح ما این است که تعمیرات صورت نگیرد اما در مورد محصولات سایپا، همه خودروها تحت پوشش خدمات تعمیراتی قرار خواهند گرفت.
وی همچنین مدت زمان ارائه خدمات امدادی در مجموعه امداد خودرو سایپا را به طور میانگین ۳۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: در طول سال میانگین ارائه خدمات امدادی به کمتر از ٣٠ دقیقه رسیده است اما در ایام تعطیلات نوروز، پیش‌بینی می‌کنیم این زمان به حدود ۱۵ دقیقه کاهش یابد.
برای تماشای گزارش تصویری مراسم طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید.
مدیرعامل امداد خودرو سایپا در ادامه در خصوص ارائه خدمات امدادی به خودروهای هیبریدی، افزود: با وجود اینکه خودروهای هیبریدی به تازگی وارد ناوگان کشور شده است اما همکاران ما آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند و سال آینده نیز آموزش‌های تخصصی بیشتر ارائه خواهد شد.
پارسا معین همچنین در خصوص نرخ‌های مصوب در خدمات امداد نوروز ۱۴۰۳ گفت: در طرح امداد نوروزی امسال تمامی خدمات مطابق قیمت‌های مصوب خواهد بود؛ خوشبختانه امسال افزایش نرخ‌های مصوب هم نداشتیم و خدمات‌رسانی بر اساس همان نرخ‌های مصوب سال جاری خواهد بود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در طرح امداد نوروز ۱۴۰۳ تمام نمایندگی سیار و ثابت امدادی به صورت کشیک در طرح امدادی فعال خواهند بود. همچنین مرکز پیام شرکت امداد خودرو سایپا با شماره ۰۹۶۵۵۰ و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به خودروهای گروه سایپا است و سرویس های ادواری خودروها نیز با شماره ۸۴۴۴۴ به هموطنان ارائه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا