خودرو

چانگان هانتر پلاس محصول جدید مونتاژی زامیاد + عکس و مشخصات فنی


شرکت زامیاد به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه در صنعت خودروسازی کشور، تصمیم به تولید محصول جدید از برند چانگان گرفته است. این محصول که پیکاپ هانتر پلاس نامیده می‌شود، آخرین نسخه ارتقا یافته از خانواده پیکاپ‌های چانگان است و مجهز به امکانات و تجهیزات روزآمد و پیشرفته‌ای می‌باشد.
مهدی صادقی کاشان، مدیرعامل شرکت زامیاد، با اعلام این خبر، بر اهمیت و نقش این محصول در سبد محصولات شرکت تأکید کرد. وی اظهار داشت که پیکاپ هانتر پلاس نمادی از نوآوری، تکنولوژی مدرن و طراحی متفاوت است که به زودی در بازار کشور عرضه خواهد شد.
صادقی کاشان همچنین به دستاوردهای شرکت زامیاد در سال گذشته اشاره کرد. از جمله این دستاوردها می‌توان به ورود نماد خزامیا به تابلوی بازار اول، رشد ۱۰ درصدی فروش، خروج از زیان انباشته در سال مالی ۱۴۰۱ و استمرار آن در سال‌های آتی، افزایش سرمایه ۴۳ درصدی، و حضور در بازارهای صادراتی نظیر کشورهای حوزه آفریقا و پاکستان با تولید خودرو وانت نیسان راست فرمان اشاره کرد.

پیکاپ چانگان هانتر پلاس از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۲۳۳ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر بهره می‌برد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.
قیمت چانگان هانتر پلاس در نسخه‌های پایه دنده دستی از ۱۴ هزار دلار آغاز می‌شود و در نسخه‌های فول اتوماتیک به حدود ۲۲ هزار دلار می‌رسد. با این حال، قیمت نهایی این محصول در بازار داخلی توسط شرکت زامیاد تعیین خواهد شد. این پیکاپ باید در بازار با رقبایی چون کی ام سی T9، فوتون G7 و پیکاپ G9 بهمن موتور رقابت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا