خودرو

افزایش عجیب قیمت کوئیک،شاهین،سمند و پژو پارس در بازار؛این خودرو ۱۱۰ میلیون تومان گران شد | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

قیمت خودرو امروز صعودی گزارش می‌شود. بازار خودرو در دومین روز کاری هفته باز هم شاهد رشد قیمت در اغلب محصولات داخلی است، اما برخلاف روز گذشته محصولات مونتاژی و وارداتی بازار هم به این رشد قیمت‌ها پیوستند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۲، مشابه روزهای گذشته افزایشی گزارش می‌شود. انواع خودروهای داخلی و مونتاژی بازار از آغاز روند معاملات امروز دوباره صعودی شدند و تعداد محدودی از آن‌ها، بدون تغییر نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند.
برخلاف اینکه ساعات ابتدایی روز گذشته نرخ ارز آرام گرفته بود، اما دوباره در ساعات پایانی، قیمت‌ها صعودی شدند و تأثیر همین موضوع را می‌توان در قیمت خودروهای امروز مشاهده کرد.
قیمت خودروهای داخلی طی چند روز گذشته بیشترین درصد رشد را نسبت به محصولات مونتاژی و وارداتی بازار تجربه می‌کند.
کوییک دنده‌ای S جزو ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار به شمار می‌رفت که با رشدهای عجیب خود طی ماه‌های اخیر به قیمت‌های عجیبی رسیده است. این خودرو امروز هم ۱۹ میلیون تومان گران‌تر شده و به کانال ۴۳۹ میلیون تومان رسیده است.
شاهین G یکی از محصولات شرکت سایپا محسوب می‌شود که اخیراً مدل ۱۴۰۳ آن هم وارد بازار شده و از ابتدای امروز رشد ۳۵ میلیون تومانی را ثبت کرده و با ۷۹۲ میلیون تومان معامله می‌شود.
سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که رکورددار افزایش قیمت در بازار داخلی است. قیمت این خودرو از ابتدای امروز ۴۲ میلیون تومان بالاتر رفته و به ۷۸۷ میلیون تومان رسیده است.
پژوپارس LX TU۵ یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهای داخلی بازار در سال گذشته بود که از ابتدای روز ۳۸ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با نرخ ۸۸۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم برخلاف روزهای گذشته صعودی است.
ام‌وی‌ام X۲۲ دنده اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار است که با رشد ۲۵ میلیون تومانی از ابتدای روز، سرانجام با ۸۶۵ میلیون تومان قابل خریداری است.
جک J۴ آپشنال برخلاف اکثریت بازار، تغییر قیمتی ندارد. این سدان پرفروش کرمان موتور از ابتدای امروز به نرخ ۹۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.
دیگنیتی پرایم، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به روز گذشته رشد ۳۰ میلیون تومانی را ثبت رساند و با نرخ دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
لاماری ایما جزو محبوب‌ترین کراس‌اوورهای بازار مونتاژی محسوب می‌شود که رکورددار افزایش قیمت از ابتدای امروز به شمار می‌رود. این خودرو ۱۱۰ میلیون تومان رشد قیمتی دارد و به کانال دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا