نمایش این آگهی در انگلستان ممنوع است (+فیلم)

این آگهی تبلیغاتی به شکل ویژه قصد دارد تا ترمزهای سرامیک کربنی، موتور تنفس طبیعی و جعبه دنده اس-ترونیک ۷سرعته خودرو را برجسته سازد

گروهی از بینندگان آزرده خاطر و پریشان تلویزیونی پس از تماشای یک آگهی تبلیغاتی از ” آئودی”A8 ، به سازمان استاندارد آگهی‌های بازرگانی (ASA) انگلستان شکایت کرده و خواستار منع پخش این آگهی در کشورشان شدند. این سازمان نیز پس از بررسی این آگهی نمایش آن را در این کشور ممنوع اعلام کرد.

 

ائودی

 

این آگهی که توسط آژانس تبلیغاتی بارتل بوگل هگارتی خلق شده، یک عنبیه چشم را نشان می‌دهد که تمامی حرکات و مسیر حرکت یک آئودی R8 در یک تونل در آن بازتاب دارد. مردمک این چشم با توجه به حرکات مختلف و سرعت R8 عکس‌العمل نشان داده و منقبض و منسبط می‌شود. سر و صدای موتور V10 این ابرخودرو آلمانی در طول مسیر و همگام شدن آن با نوای پیانو پس زمینه با حرکات مردمک چشم سازگاری دارد.

 

در نهایت دوربین بر اتومبیل تمرکز کرده و حرکت قوس‌دار خودرو را در تونل نمایش می‌دهد و شعار تبلیغاتی “تمرکز بیشتر، حرکت بهتر” در کنار این جمله ” تمام مدل‌های جدید آئودی R8 به ترمزهای سرامیک کربنی مجهزند” درست قبل از پایان نمایش بر صفحه نمایش به چشم می‌خورد.

 

براساس گزارش‌ها، این آگهی تبلیغاتی که براساس بخش آگهی‌های خودرویی تنظیم شده، رانندگی غیرمسئولانه را رواج می‌دهد. به همین دلیل این نمایش این آگهی از طرف سازمان ASA متوقف شده تا فولکس واگن به عنوان کمپانی مادر آئودی اقدامی برای سرعت زیر ۴۸ کیلومتر در ساعت برای تونل شهری کند.

 

اما آژانس سازنده این آگهی در این خصوص گفت: ما تغییرات سایز مردمک چشم را در واکنش به حرکات خودرو به عنوان نمادی از احساس در نظر گرفتیم. در واقع صدای شنیده شده از اتومبیل در چشم نمود می‌یابد. این برند چهار حلقه‌ای در واکنش به این تصمیم نوشت: این آگهی تبلیغاتی به شکل ویژه قصد دارد تا ترمزهای سرامیک کربنی، موتور تنفس طبیعی و جعبه دنده اس-ترونیک ۷سرعته خودرو را برجسته سازد.

 

این آگهی تبلیغاتی به شکل ویژه قصد دارد تا ترمزهای سرامیک کربنی، موتور تنفس طبیعی و جعبه دنده اس-ترونیک ۷سرعته خودرو را برجسته سازد

فیلم مرتبط

نمایش این آگهی در انگلستان ممنوع است (+فیلم)

به اشتراک بگذارید :