خودرو

دورخیز خودروی محبوب برای افزایش قیمت/ خبر مهم برای خریداران

اقتصادنیوز: کاهش تیراژ تولید خانواده پژو آن هم در بهمن ۱۴۰۲ خبر خوبی برای بازار نیست. افت تولید خودرو همواره تاثیر منفی روی قیمت های بازاری گذاشته و نمودار قیمت خودروها را در بازار صعودی می کند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، ایران خودرویی ها در بهمن ۱۴۰۲ در مجموع حدود ۱۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه انواع محصولات خود با برند پژو را در خطوط تولید تکمیل کردند تا به این ترتیب سومین افت تولید پژو به نسبت ماه پیش از آن در کارنامه خود ثبت کنند.
کمترین میزان تولید خانواده پژو در مهر سال جاری رقم خورد. آبی های جاده مخصوص در هفتمین ماه سال در مجموع حول و حوش ۱۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه از محصولات خود با برند پژو را که در سبد محصولاتی این خودروساز حاضر است را در خطوط تولید تکمیل کردند.
فروردین سال جاری نیز خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تنها نزدیک به ۱۸ هزار دستگاه انواع پژو تولید کرد.
ایران خودرویی ها بهمن امسال با درج تیراژ تولید ۱۹ هزار و ۷۰۰ دستگاهی در تولید پژو به نوعی در افت تولید این گروه خودرویی هتریک کردند.
کاهش تیراژ تولید خانواده پژو آن هم در بهمن ۱۴۰۲ خبر خوبی برای بازار نیست. افت تولید خودرو همواره تاثیر منفی روی قیمت های بازاری گذاشته و نمودار قیمت خودروها را در بازار صعودی می کند.
بنابراین خانواده پژو برای بار سوم سیگنال منفی به بازار خودرو مخابره کرد و بی توان گفت به نوعی بازار خودرو توسط این خانواده پُرطرفدار خودرویی تهدید شد.
بررسی وضعیت فروش خانواده پژو نیز نشان می دهد این گروه خودرویی در بهمن امسال، طی یازدهم ماهی که از سال گذشته، چهارمین افت فروش را در کارنامه خود ثبت کرد.
ایران خودرویی ها پیش از بهمن امسال در فروردین ۱۴۰۲ با فروش حدود هشت هزار و ۴۵۰ دستگاهی، طی مرداد سال جاری با فروش حول و حوش ۱۲ هزار و ۷۰۰ دستگاهی، در مهر امسال با فاکتور کردن نزدیک به ۱۸ هزار و ۲۰۰ دستگاهی به ترتیب کمترین فروش ها را در کارنامه خود ثبت کردند.
این امیدواری وجود دارد که تولید و فروش محصولات ایران خودرو با برند پژو در اسفند به نسبت بهمن امسال رشد را به خود ببیند.
این گمانه با توجه به نیاز ایران خودرویی ها به کسب درآمد از یک طرف و سبک کردن بار تعهدات خود مطرح است.
باید منتظر ماند دید وضعیت تولید و فروش خانواده پژو در آخرین ماه شال چه سمت و سوی پیدا می کند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا