خودرو

تولید ماشین‌های فلزی اسباب‌بازی و جلوگیری از خروج ۲۵ میلیون دلاری ارز

عصر خودرو- یکی از شرکت‌های خلاق با راه‌اندازی کارخانه تولید ماشین‌های اسباب بازی و دکوری، برای ۱۴۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا ، مهدی اسدی، مدیرعامل این شرکت فناور در حوزه تولید اسباب‌بازی ، اظهار کرد: تولید ماشین‌های فلزی به عنوان اسباب‌بازی برای کودکان از زمینه‌های کاری ما به شمار می‌شود که با ظرفیت ۹ میلیون عدد ماشین در سال فعالیت خود را از سال ۹۷ به صورت حرفه‌ای آغاز کرده‌ایم.
وی اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ و با همت گروه حرفه‌ای و در راستای تولید ملی، در این مجموعه اقدام به احداث اولین کارخانه تولید ماشین‌های عقب‌کش در کشور کردیم.
اسدی خاطر نشان کرد: تولیدات این مجموعه مانع خروج ۲۵ میلیون دلاری ارز از کشور شده است.
مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه این شرکت زمینه اشتغال برای ۱۵۰ نفر را در شهرک صنعتی ایوانکی فراهم کرده است، یادآور شد: واردات نمونه‌های خارجی (ماشین‌های فلزی دکوری و اسباب بازی) به کشور، مشکلاتی را برای بازارسازی ایجاد می‌کند.
وی تعریف تعرفه گمرکی واقعی برای این محصول را از راهکارهای رفع این چالش دانست و گفت: ما مخالف واردات نیستم، بلکه معتقدیم که با واردات زمینه رشد تولیدات در کشور فراهم می‌شود، ولی نیاز است که ارزش‌گذاری در گمرک صورت گیرد.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا