خودرو

فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 ویژه نیمه دوم فروردین + جدول فروردین ۱۴۰۳


پیکاپ کی‌ام‌سی T8‌ با گیربکس دستی در طرح فروش اقساطی فروردین‌ماه کرمان موتور به فروش گذاشته شده است. این طرح از روش چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه آغاز شده و در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد. برای ثبت‌نام می‌بایست به وب‌سایت فروش رسمی محصولات کرمان موتور مراجعه کنید.
پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ ۸۴۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله ۶ فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ ۱۴۹.۱۷۳.۴۰۰ تومان صورت می‌گیرد.
در روش خرید T8 با اقساط ۲۴ ماهه نیز مشتری در ابتدا مبلغ ۸۴۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز می‌کند. مابقی پول در قالب ۸ عدد چک با فاصله سه‌ماهه، هر یک به مبلغ ۱۱۸.۸۱۱.۶۰۰ تومان از وی دریافت می‌شود.
در روش سوم با اقساط ۳۰ ماهه، مبلغ پیش‌پرداخت مشابه دو روش قبلی بوده و به ۱۰ عدد چک هر یک به ارزش ۸۶.۰۸۲.۹۰۰ تومان احتیاج است. در هر سه روش، نخستین چک می‌بایست در تاریخ ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ پاس شود. چک بعدی در آذرماه، بعدی در اسفندماه و به همین منوال تا تسویه نهایی. تنها به شرط تسویه نهایی، سند خودرو از رهن شرکت درمی‌آید.
در طرح فروش پیکاپ کی‌ام‌سی T8 ویژه نیمه دوم فروردین‌ماه، این خودرو پس از ۶۰ روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود. اگرچه سود مشارکت و انصراف در این طرح تعریف نشده، ولی جریمه تأخیر به صورت ۳ درصد ماهیانه لحاظ شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا