خودرو

فونیکس FX برقی به بازار می‌آید / ۴ خودرو برقی و پلاگین هیبرید در سبد محصولات فونیکس NEV

مسئول ارشد برند فونیکس با اشاره به حضور فونیکس FX برقی در بازار، از عرضه خودروهای انرژی پاک جدید با برند فونیکس NEV در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شیائو که در حاشیه نشست تخصصی تکنولوژی خودروهای پاک فونیکس و در حضور نخستین مالکان خودروهای فونیکس پلاگین هیبرید سخن می‌گفت، با اشاره برنامه‌های آینده برند فونیکس NEV، افزود: تیگو۷پرو ای پلاس پلاگین هیبرید را در اوایل سال آینده راهی بازار خواهیم کرد.

وی در ادامه از تمرکز این شرکت بر روی محصولات هیبریدی و الکتریکی خبر داد و تصریح کرد:  فونیکس FX برقی و آریزو ۸ پلاگین هیبرید از محصولات جدید برند فونیکس NEV است که در سال ۱۴۰۳ معرفی خواهیم کرد.
در نشست تخصصی تکنولوژی خودروهای پاک فونیکس، معاون کل فروش مدیران خودرو نیز گفت: آلودگی‌های صنعتی تاثیر بدی در زندگی داشته و موجب افزایش آگاهی عمومی نسبت به مشکلات زیست محیطی شده است.

وی خودروهای انرژی نو را به دلیل ترکیبی از تکنولوژی‌های نو، آینده صنعت خودرو ایران و جهان دانست و اظهار داشت: مدیران خودرو با عرضه خودروهای پاک در راستای حفاظت از محیط زیست تلاش خود را به کار بسته تا تغییری در این شرایط ایجاد کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا