خودرو

شرایط فروش اسکای ول ET5 با مدل ۱۴۰۲ و تحویل ۳۰ روزه + جدول فروردین ۱۴۰۳


در فروردین ماه ۱۴۰۳ شرکت خودروسازی نبکا اقدام به عرضه خودرو برقی اسکای ول ET5 کرده است.
نبکا ET5 یا همان اسکای ول ET5، کراس اوور برقی این شرکت با مدل سال ۱۴۰۲ و قیمت ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد. با توجه به شرایط فروش اعلام شده، موعد تحویل این خودرو ۳۰ روز پس از ثبت سفارش خواهد بود. نخستین نمونه های تولیدی نبکا ET5 نیز به زودی برای تحویل به مشتریان آماده خواهند شد.

این خودروی پیشرو مجهز به یک موتور الکتریکی با توان خروجی ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور حداکثری ۳۲۰ نیوتن متر است. نیروی محرکه از طریق پیشرانه جلو به چرخ های جلو منتقل می شود.
پک باتری ۷۲ کیلووات ساعتی نبکا ET5 امکان پیمودن مسافت تا ۵۲۰ کیلومتر را در شرایط بهینه فراهم می آورد. سیستم شارژ سریع این خودرو نیز قابلیت افزایش میزان شارژ باتری از ۲۰ تا ۸۰ درصد را در مدت ۴۰ دقیقه دارد. این در حالی است که فرآیند شارژ معمولی باتری به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.
نبکا در طراحی ET5 از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی بسیاری بهره برده است. سیستم ۱۰ کیسه هوای شش گانه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، سقف پانورامای برقی، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف عقب، خسته گیر زانوی راننده، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، تهویه اتوماتیک، سیستم پاکسازی هوای کابین، نور بالای اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای و شارژر بی سیم تلفن همراه از جمله تجهیزات این کراس اوور برقی به شمار می روند. علاوه بر این، نبکا ET5 امکان تنظیم حالت رانندگی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت نبکا همچنین کارشوی نیایش مال را برای معرفی این محصول جدید و ثبت نام مشتریان در نظر گرفته است. متقاضیان می توانند با حضور در این کارشو از نزدیک با مشخصات فنی و امکانات اسکای ول ET5 آشنا شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا