کد p14 شکار جدید عکاسان از مک لارن

این مدل اولیه راست فرمان ظاهر نهایی داشته و داشبورد آن کاملاً آماده‌ نصب در خودروی تولیدی نشان می‌دهد. طراحی جدید کابین سورپرایزی بزرگ به شمار نمی‌رود چراکه مسئولان مک لارن قبلاً قول داده بودند که کابینی با تمرکز بیشتر روی راننده بسازند.

تقریباً دو ماه پیش عکاسان، تصاویر مدل اولیه و بدون پوشش جایگزین مک لارن ۶۵۰S را شکار کردند. این بار این خودروی آزمایشی پوشش سنگینی داشته و پانل‌های اضافی بدنه چیزهایی را که قبلاً دیده‌ شدند پنهان کرده‌اند اما عکس‌ها برای اولین بار تصاویری واقعی از کابین این خودرو را نشان می‌دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، به نظر می‌رسد که مک لارن برنامه‌هایی برای عرضه‌ این مدل جدید با کابینی ساده و داشبورد کوچک قائم و دیجیتالی دارد. قضاوت از روی تصاویر موجود نشان می‌دهد که این مدل اولیه راست فرمان ظاهر نهایی داشته و داشبورد آن کاملاً آماده‌ نصب در خودروی تولیدی نشان می‌دهد. طراحی جدید کابین سورپرایزی بزرگ به شمار نمی‌رود چراکه مسئولان مک لارن قبلاً قول داده بودند که کابینی با تمرکز بیشتر روی راننده بسازند.

جانشین ۶۵۰S که با کد P14 شناخته می‌شود از پیشرانه‌ی تکامل یافته‌ی ۸ سیلندر ۳٫۸ لیتری استفاده خواهد کرد. در این نسخه مهندسان مک لارن قدرت بیشتری را از پیشرانه خارج خواهند کرد اما سخنگوی شرکت قبلاً گفته که قدرت پیشرانه به ۷۰۰ اسب بخار نخواهد رسید. برخی می‌گویند که قدرت مدل جدید در محدوده‌ی قدرت ۶۶۶ اسب بخاری مدل ۶۷۵LT خواهد بود. هرچند بهتر است تا زمان ارائه‌ی مشخصات رسمی منتظر بمانیم.

همان‌طوری که انتظار دارید، مک لارن P14 از همان شاسی فیبرکربنی مونوسل بهره خواهد گرفت و البته بازنگری‌هایی نیز صورت خواهد گرفت تا وزن آن کاهش یابد. با قدرت بیشتر، وزن کمتر و آئرودینامیک بهتر این خودرو قادر خواهد بود تا شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ۳ ثانیه‌ای ثبت کند و به حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت دست یابد.

پیش از این تائید شده که این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد و ظاهراً دریافت پیش سفارش‌ها امکان‌پذیر است چراکه نمایندگی‌های مک لارن قبلاً سپرده‌ی ۱۰ هزار پوندی را دریافت کرده‌اند. ابتدا مدل کوپه روانه‌ بازار خواهد شد و حدود یک سال بعد از آن نیز نسخه‌ اسپایدر عرضه خواهد شد.
72

73

74

75

76

77

این مدل اولیه راست فرمان ظاهر نهایی داشته و داشبورد آن کاملاً آماده‌ نصب در خودروی تولیدی نشان می‌دهد. طراحی جدید کابین سورپرایزی بزرگ به شمار نمی‌رود چراکه مسئولان مک لارن قبلاً قول داده بودند که کابینی با تمرکز بیشتر روی راننده بسازند.

به اشتراک بگذارید :