خودرو

(ویدئو) متروی دوستدار حیوانات خانگی شروع به کار کرد

متروی تایپه گفت که برای حفظ حقوق مسافران، قطار‌های دوستدار حیوانات خانگی یک سرویس اضافی هستند که بر جدول زمانی موجود تأثیری نمی‌گذارد و مسافرانی که مایل به سوار شدن به قطار‌های معمولی هستند می‌توانند به سادگی منتظر قطار بعدی در سکو باشند.

فرارو- شرکت حمل و نقل سریع تایپه (TRTC) اعلام کرد که متروی تایپه قطار‌های ویژه‌ای را راه اندازی خواهد کرد که مسافران می‌توانند حیوانات خانگی خود را سوار کنند.
به گزارش فرارو، این شرکت اعلام کرد که دو قطار دوستدار حیوانات خانگی شروع به کار خواهند کرد. قطار‌ها از ایستگاه Xiangshan و ایستگاه Tamsui حرکت می‌کنند و هشت سفر رفت و برگشت انجام می‌دهند.
قطار‌ها حدود ۱ تا ۱.۵ ساعت طول خواهند کشید تا سفر خود را تکمیل کنند. متروی تایپه گفت که برای حفظ حقوق مسافران، قطار‌های دوستدار حیوانات خانگی یک سرویس اضافی هستند که بر جدول زمانی موجود تأثیری نمی‌گذارد و مسافرانی که مایل به سوار شدن به قطار‌های معمولی هستند می‌توانند به سادگی منتظر قطار بعدی در سکو باشند.
از صاحبانی که سگ یا گربه خود را سوار می‌کنند، خواسته می‌شود هنگام ورود به ایستگاه، آن‌ها را در کالسکه‌های حیوان خانگی یا کیف قرار دهند تا مطمئن شوند که هیچ قسمتی از سر، دم یا اندام آن‌ها بیرون نمی‌زند. پس از سوار شدن به مترو، حیوانات خانگی را می‌توان از حامل خود خارج کرد، اما باید طناب آن‌ها را در دست نگه داشت.
به صاحبان حیوانات خانگی گفته شده که با تکمیل ثبت نام حیوان خانگی، اطمینان از واکسیناسیون (مانند هاری)، از سلامت و ایمنی حیوانات خانگی خود اطمینان حاصل کنند. از آنجایی که هیچ واگن جداگانه برای سگ یا گربه در قطار‌ها وجود ندارد، به صاحبان آن‌ها توصیه شده حیوانات خانگی خود را زیر نظر داشته باشند تا دیگر مسافران را آزار ندهند.
دو قطار دوستدار حیوانات خانگی دارای برچسب‌های رنگارنگ بر روی در‌ها و عبارت “قطار حیوانات خانگی” در کناره‌ها و جلوی قطار‌ها خواهند بود تا به راحتی قابل شناسایی باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا