خودرو

قیمت بازار فیدلیتی پرستیژ تعیین شد


اولین سری از فیدلیتی پرستیژهای بهمن موتور به مشتریان تحویل داده شد و بازار قیمتی در حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون را برایش در نظر گرفت.
فیدلیتی پرستیژ جدیدترین محصول مونتاژی بهمن موتور است که اخیراً فرآیند تحویلش به مشتریان آغاز شده و هم اکنون شاهد حضور این کراس اوور در بازار خودروی ایران هستیم. نسخه پرستیژ فیدلیتی در مقایسه با نسخه پرایم بسیار به روزتر و پرقدرت تر شده تا مشتریان این خودرو بتوانند علاوه بر بهره مندی از امکانات رفاهی و ایمنی جدیدتر، توان و گشتاور بیشتری هم در اختیار داشته باشند.
فیدلیتی پرستیژ در اصل جتور X70 پلاس است که نسخه بزرگ تر و پر آپشن تر نسبت به X70 S یا همان فیدلیتی پرایم خودمان به حساب می آید. برند جتور در سال ۲۰۱۸ توسط چری و با هدف جلب نظر قشر جوان تأسیس شد.
قیمت نهایی کارخانه این کراس اوور در دو نسخه ۵ و ۷ نفره به ترتیب ۱ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون برای خریدار تمام می شود.
به محض تحویل این خودرو به مشتریان، بازار برایش قیمتی در حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون در نظر گرفت تا فیدلیتی پرستیژ در حال حاضر گران ترین کراس اوور بهمن موتور در بازار شود.
فیدلیتی پرستیژ در دو تیپ ۵ و ۷ نفره و با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ نیز به بازار می آید. این پیشرانه، که با مهندسی AVL اتریش همراه است، ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر (از دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰) تولید می کند و توان خود را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند.
فیدلیتی پرستیژ در بخش امکانات رفاهی نسبت به فیدلیتی پرایم خودروی لوکس تری بوده و با امکاناتی نظیر سقف پانوراما، رادار بین خطوط و رادار نقطه کور، صندلی های برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور، سنسور باران، درب صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، کیسه های هوای پرده ای، تهویه اتوماتیک دوگانه با تنظیمات مستقل برای ردیف دوم و سوم، سیستم صوتی حرفه ای، تعویض دنده از پشت فرمان، کنترل حرکت در سراشیبی، رانندگی خودکار، رادار تابلو خوان، ترمز اضطراری پارک، سامانه پیشگیری از تصادف و ترمز گیری هوشمند، نوربالای اتوماتیک، چراغ های تطبیقی جلو، پنل تهویه لمسی با نمایشگر TFT، سردکن صندلی های جلو، حافظه تنظیمات صندلی راننده، سامانه استارت مبتنی بر هوش مصنوعی، حسگر اثر انگشت و نورپردازی کابین تطبیقی عرضه می شود.
به محض تحویل این خودرو به مشتریان، بازار برایش قیمتی در حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون در نظر گرفت تا فیدلیتی پرستیژ در حال حاضر گران ترین کراس اوور بهمن موتور در بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا