خودرو

واردات ام جی HS و GT توسط بی ام کارز


ام جی HS و GT دو محصول وارداتی بازار ایران خواهند بود که توسط بی ام کارز قرار است وارد شوند.
شرکت بی ام کارز از ابتدای شروع واردات خودرو قصد داشت تا محصولات MG را نیز به بازار ایران عرضه کند. این اتفاق تا کنون میسر نشد اما بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار اسب بخار، مشخص شد که ارزش گمرکی دو مدل HS و GT از کمپانی ام جی تعیین شده و بی ام کارز نیز اقدامات لازم برای این ارزش گذاری را انجام داده است.
به این ترتیب می توان گفت که علاوه بر فردا موتورز، بی ام کارز نیز به صورت جدی قصد واردات محصولات ام جی به ایران را دارد. البته با توجه به یکسان بودن خودروهای وارداتی برندهای تویوتا و نیسان که قرار است توسط شرکت های متعدد وارد شود، این امر که یک خودرو توسط چند شرکت مختلف به بازار ایران عرضه شود مشکل آفرین نیست و اخیراً مشخص شده که وزارت صمت با این موضوع هیچ مشکلی ندارد. به عنوان مثال محصولاتی مانند نیسان سیلفی، تویوتا کرولا، تویوتا لوین و … نیز توسط چند شرکت وارد کننده مختلف به صورت یکسان و با سطح آپشن ها و مشخصات فنی مشابه قرار است وارد شوند.
MG GT با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ، قدرت ۱۷۳ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند.
از امکانات این خودرو می توان به کلاستر دیجیتالی، تریم چرمی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار بین خطوط، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پیشگیری تصادف از جلو، کروز کنترل، شیفترهای پشت فرمان، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم پایش باد تایرها، سانروف، سیستم استارت و ورود بدون کلید و… اشاره کرد.
برای ام جی اچ اس که یک کراس اوور کوچک است نیز دقیقاً از همان پیشرانه و موتور GT استفاده شده که قادر است ۱۷۳ اسب بخار توان و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل کند. در مورد سطح آپشن ها و امکانات ام جی HS هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا