خودرو

هندی‌ها به یک قدمی هیوندای رسیدند!

خودروساز هندی موفق شد در فروش ماهانه محصولات خود در بازار هند، از هیوندای موتور هند پیشی بگیرد و به دومین سازنده خودرو‌های سواری موفق تبدیل شود.
بر اساس گزارش فروش این دو غول خودروسازی، مجموع فروش خودرو‌های تاتا موتورز در بازار داخلی به ۵۱۲۶۷ دستگاه رسید و هیوندای فروش ۵۰۲۰۱ دستگاه را در فوریه ۲۰۲۴ به ثبت رساند. بخوانید… خاورمیانه منهای ایران در جمع برند‌های برتر جزییات تازه درباره واردات خودرو؛ چه خودرویی وارد می‌شود؟ (ویدئو) خودروی مفهومی تاتا آوینیا؛ مینیمالیستی و عجیب!
به گزارش اقتصادآنلاین، این آمار نشان می‌دهد که تاتا موتورز، پس از دستیابی به رکورد فروش ماهانه ۵۳۶۳۳ دستگاه در ژانویه ۲۰۲۴، نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد فروش خود را افزایش داده است. از سوی دیگر، هیوندای با ثبت ۵۰۲۰۱ دستگاه در فوریه ۲۰۲۴ رشد ۶.۸ درصدی را به ثبت رساند.
با این همه آمار در مورد ارقام کل فروش کاملاً متفاوت است، زیرا هیوندای همچنان به راحتی از تاتا موتورز با ۶۰۵۰۱ دستگاه از جمله صادرات ۱۰۳۰۰ دستگاه جلوتر است.
سال ۲۰۲۴ سال شلوغی برای تاتا موتورز خواهد بود، زیرا این خودروساز هندی، به زودی خودروی جدید خود را به نام Curvv را در سه نسخه تمام برقی، بنزینی و دیزلی عرضه خواهند کرد. تاتاموتورز، با تولید ۶۹۲۳ دستگاه خودروی الکتریکی در ماه گذشته و رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا