خودرو

آغاز پیش‌فروش محصول جدید پارس‌خودرو

اقتصادنیوز: گروه خودروسازی سایپا طرح پیش‌فروش سهند-اسِ پارس‌خودرو را از ساعت ۱۴ امروز آغاز کرد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا و سیما، در نخستین طرح فروش خودروی سهند-اس، پیش‌فروش این خودرو ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرا می‌شود.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت‌نام کنند.
در این طرح سهند-اس با موعد تحویل مرداد تا اسفندماه سال ۱۴۰۳ با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۲۲۴ میلیون تومان عرضه می‌شود.
پیش فروش و فروش فوق العاده نوروزی ۳ محصول سایپا از فردا
متقاضیان خودرو‌های اطلس G، کوئیک GX-L با ترمز ESC و ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه هم می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۱۷ اسفند تا زمان تکمیل ظرفیت با ورود به سامانه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com ثبت نام کنند.

فروش فوق العاده این محصولات با موعد تحویل ۹۰ روز پس از پذیرش عرضه می‌شود و عرضه این محصولات در طرح پیش فروش نیز تا دی ۱۴۰۳ خواهد بود.

گفتنی شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.
متقاضیان خرید خودرو برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط ثبت نام به سامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipacorp.com مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا