خودرو

آپشن‌های عجیب تویوتا فوررانر خبرساز شد + عکس

ولین ویژگی مورد اشاره در واقع یکی از قدیمی‌ترین ویژگی‌های فوررانر است. باید دوباره بگوییم که تویوتا شیشه پشتی برقی را ارائه کرده است. این ویژگی قبلاً و در آستانه معرفی رسمی فوررانر ۲۰۲۵ معرفی شده بود.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پدال،  نسل جدید تویوتا فوررانر ۲۰۲۵ به تازگی معرفی شده و ما می‌خواهیم برخی از ویژگی‌های جذاب و پنهان آن را معرفی کنیم.
پس از ۱۵ سال حضور در بازار، پنجمین نسل تویوتا فوررانر بازنشسته شده است. به این ترتیب فضا برای رونمایی از نسل ششم فوررانر ۲۰۲۵ مهیا گشته و ژاپنی‌ها این خودرو را با دو تیپ جدید تریل هانتر متمرکز روی آفرود و پلاتینیم لوکس‌تر ارائه خواهند کرد تا مجموع تیپ‌های قابل انتخاب به ۹ تیپ برسد. برای آنکه با ششمین نسل تویوتا فوررانر ۲۰۲۵ بیشتر آشنا شوید حتماً این ۷ ویژگی جذاب و پنهان را مرور نمایید.

اولین ویژگی مورد اشاره در واقع یکی از قدیمی‌ترین ویژگی‌های فوررانر است. باید دوباره بگوییم که تویوتا شیشه پشتی برقی را ارائه کرده است. این ویژگی قبلاً و در آستانه معرفی رسمی فوررانر ۲۰۲۵ معرفی شده بود.

دومین ویژگی جذاب فوررانر جدید از نظر ما بازهم به شیشه‌های آن ارتباط دارد. ما فکر می‌کنیم شیشه پشتی این خودرو در پانل سه‌چهارم جزو ویژگی‌های جالب شاسی‌بلند تازه‌نفس تویوتاست. این شیشه در واقع اشاره‌ای به دو نسل اول فوررانر است، خودروهایی که از طراحی مشابه در این بخش بهره‌مند بودند.

همانند وانت پیکاپ تاکوما، نسل جدید فوررانر ۲۰۲۵ نیز با تریم آفرود محور تریل هانتر عرضه خواهد شد. این مدل مانند تیپ TRD Pro به پیشرانه ۲.۴ لیتری هیبریدی با ۳۲۶ اسب بخار قدرت مجهز است.

صحبت از تیپ‌های جدید این شاسی‌بلند شد و باید گفت فوررانر ۲۰۲۵ در تیپ سطح بالای پلاتینیم نیز قابل انتخاب خواهد بود. این مدل که پرچم‌دار خانواده فوررانر است یک پله بالاتر از مدل لیمیتد قرار می‌گیرد و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به صندلی‌های عقب گرم شونده، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، هدآپ دیسپلی و تکنولوژی یدک کشی استاندارد اشاره کرد.

ما درباره تیپ‌های جدید تویوتا فوررانر ۲۰۲۵ زیاد صحبت کردیم، اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو به قوای محرکه مربوط می‌شود. برای اولین بار در تاریخ فوررانر با قوای محرکه هیبریدی در دسترس خواهد بود. این پیشرانه به‌صورت استاندارد در تیپ‌های TRD Pro، تریل هانتر و پلاتینیم نصب می‌شود. پیشرانه یاد شده در برخی تریم‌های دیگر به‌صورت سفارشی قابل انتخاب است.

با بررسی تصاویر فوررانر جدید می‌توان متوجه آنتی رول بار قطع شونده در مدل‌های TRD Pro و تریل هانتر شد. گفته می‌شود این ویژگی به‌صورت آپشن در مدل TRD عرضه خواهد شد هرچند باید منتظر ماند و دید که آیا آپشن موردبحث در یک پکیج ارائه می‌شود یا اینکه به‌صورت مجزا قابل انتخاب است.

هر دو مدل TRD Pro و تریل هانتر از سیستم تعلیق عقب کاراتر سود می‌برند. مدل‌های TRD Pro به دامپرهای فاکس QS۳ با تنظیمات دستی مجهز هستند درحالی‌که مدل‌های تریل هانتر از دامپرهای ARB امو سود می‌برند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا