خودرو

شاسی‌بلند الکتریکی چینی، تهدیدی برای تسلا مدل X /گزارش تصویری

لی اتو به‌صورت رسمی شاسی‌بلند پنج‌نفره L۶ خود را با قیمت‌های ۳۴,۵۰۰ دلار و ۳۸,۷۰۰ دلار، در دو مدل L۶ Pro و L۶ Max عرضه کرد. اولین تحویل این خودرو هفته آینده آغاز می‌شود.
امیرمسعود عابدین: لی اتو L۶ که به عنوان یک SUV متوسط تا بزرگ شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۹۲۵/۱۹۶۰/۱۷۳۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۹۲۰ میلی‌متر است.

دو پیکربندی رانندگی هوشمند AD Pro و AD Max برای این خودرو ارائه شده است. L۶ Pro به‌صورت استاندارد با AD Pro عرضه می‌شود که متشکل از ۱۰ دوربین، یک رادار جلو و ۱۲ رادار اولتراسونیک است. L۶ Max به‌صورت استاندارد با AD Max عرضه می‌شود که به ۱۱ دوربین، یک سنسور لیدار، یک رادار جلو و ۱۲ رادار اولتراسونیک مجهز است. تراشه این سیستم توسط NVIDIA تامین می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کابین خودرو از چهار نمایشگر تشکیل شده که شامل یک صفحه‌نمایش مرکزی، یک صفحه‌نمایش اطلاعات – سرگرمی سرنشین شاگرد، نمایشگر کیلومترشمار و یک هدآپ دیسپلی است.
امکانات دیگر شامل سیستم صوتی با ۱۹ بلندگو، ماساژور ده نقطه‌ای صندلی‌های جلو و دو پنل شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است. علاوه بر این، L۶ Max به یک یخچال ۸.۸ لیتری مجهز شده است که می‌تواند دمای ۰ تا ۷ درجه سانتی‌گراد سرمایش و گرمایش ۳۵ درجه تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد داشته باشد.

با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم، حجم صندوق عقب به ۱۹۲۳ لیتر می‌رسد. از نظر فضای صندلی، فضای سر ردیف جلو ۱۰۳۳ میلی‌متر، فضای سر ردیف دوم ۹۶۸ میلی‌متر و حداکثر فضای پای ردیف دوم ۱۱۳۵ میلی‌متر است.

نیروی تولیدی از یک سیستم هیبریدی متشکل از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و موتورهای دوگانه جلو و عقب (برقی)، همراه با پکیج باتری‌های لیتیومی CATL تامین می‌شود. قدرت ترکیبی به ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۹ نیوتن متر گشتاور می‌رسد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو در ۵.۴ ثانیه قابل انجام است. کل این سری به‌صورت استاندارد با یک بسته باتری ۳۶.۸ کیلووات ساعتی عرضه می‌شود که برد الکتریکی خالص ۲۱۲ کیلومتر (بر اساس CLTC) و برد جامع ۱۳۹۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۴۵۴

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا