خودرو

ارائه خدمات شبانه روزی امداد خودرو ایران در ایام نوروز


مدیرعامل ایران خودرو با بیان این‌که در سال جاری، با طرحی که امداد خودرو ایران و مجموعه ایران خودرو طراحی کردند، خدمات جدیدی به مردم و مشتریان ارایه خواهد شد، خاطرنشان کرد: در طرح امداد سال جاری، ارایه خدمات به صورت شبانه روزی است.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، علیمردان عظیمی در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی ایران خودرو با تاکید بر لزوم همکاری کامل امداد خودروایران با پلیس راهور، گفت: مدیریت امنیت جاده با پلیس است و باید مجموعه امدادی با همکاری کامل در اختیار پلیس باشد، اگر پلیس دستور ارایه خدمت به محلی را داد، بدون هیچ کوتاهی، باید همکاری کاملی صورت گیرد.
وی با اشاره  برلزوم خدمت صادقانه به مردم اضافه کرد: در زمان خرابی خودرو یا تصادف، شهروندان در تنگنا و وضعیت سختی قرار می گیرند و باید خدمات با حساسیت بیش‌تری به این افراد ارایه شود.
مدیرعامل ایران خودرو همچنین با تاکید بر این که خدمت باید بی منت و مسوولانه باشد، افزود: ما تکلیف و وظیفه داریم به هر فردی که در راه مانده فارغ از این که دارای چه خودرویی و از چه برندی است، خدمت کنیم، این یک وظیفه شرعی و قانونی است.
عظیمی  اظهار کرد: امدادگران با تجهیزات و قطعات و لوازم مورد نیاز، به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، باید دلسوزانه و به موقع خدمت کنند؛ وجود قطعات در مکان های مختلف برای استفاده امدادگران در صورت اتمام قطعات، امری ضروری است.
وی با بیان این‌که در طرح امداد نوروزی، ایاب و ذهاب امدادگر برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت رایگان صورت می‌گیرد، افزود: ارایه خدمات حمل و نقل امدادی به خودروهایی غیر از محصولات ایران خودرو نیز از جمله موارد در نظر گرفته شده در این طرح است که به بخش بزرگی از محصولات سایر خودروسازان در سطح کشور خدمات امدادی ارایه خواهد شد.
پس پایان این مراسم که با حضور معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا همراه بود ، اعلام شد که طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو به مدت ۱۷ روز از یک‌شنبه ۲۷ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.
بنابراین گزارش ، مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در آستانه تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳، با پوشش حداکثری نمایندگی‌های مجاز کشیک، فروشگاه‌ها و استفاده از تمام ظرفیت گروه‌های امدادی، در مجموع با ۳۰۸۶ مرکز خدماتی، آمادگی کاملی برای ارایه خدمات به هم‌وطنان خواهد داشت.
در این طرح، حدود ۳۰۰ نمایندگی کشیک در سراسر کشور آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند و به مناسب هم‌زمانی ماه مبارک رمضان با این ایام، شش نمایندگی، به صورت شبانه‌روزی و برای مشتریان روزه‌دار، از افطار تا سحر، پذیرای خودروی مشتریان خواهند بود، همچنین ۸۹ نمایندگی، به صورت شبانه پذیرش خودروهای حمل شده توسط ناوگان امدادخودرو ایران را به صورت شبانه به عهده خواهند داشت.
در طرح پیش رو، ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، با ۲۸۰۰ اکیپ شیفت، شامل ناوگان تعمیرات، حمل، چند منظوره و پایگاه امدادی در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود و حدود شش هزار نفر از کارکنان مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان خدمت‌رسانی خواهند کرد.
با توجه به این‌که یکی از مهم‌ترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، کاهش زمان ترخیص خودرو از نمایندگی‌هاست، شرکت ایساکو از اوایل پاییز ۱۴۰۲، طبق جلسات مدون و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با پیش‌بینی میزان قطعات مورد نیاز خودروی مشتریان در تعطیلات عید و تامین و تخصیص آن به نمایندگی‌ها و افزایش تعداد فروشگاه‌های مجاز کشیک در این ایام، تجهیزات و ملزومات کامل طرح را تدارک دیده و اقدامات به نحوی طرح‌ریزی شده که میانگین زمان حضور امدادگران در محل مشتریان و میانگین زمان تعمیرات و خودروهای متوقع و متوقف در نمایندگی‌ها بیش از پیش کاهش یابد.
در طرح خدمات و امداد نوروزی امسال همچون سال گذشته، ایاب و ذهاب خودروهای مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو امدادی به محل استقرار و درخواست مشتریان در ۱۰۴ هزار کیلومتر از جاده‌های سراسر ایران به صورت رایگان انجام خواهد شد.
در ایام نوروز به منظور پشتیبانی از اجرای بهینه طرح و پایش کیفیت ارایه خدمات در نمایندگی‌های مجاز و مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور، نظارت کاملی به شکل حضوری و سیستمی صورت خواهد پذیرفت، به نحوی که برای دومین سال متوالی ستاد مرکزی متشکل از معاونان و مدیران به صورت روزانه در ایساکو حضور خواهند داشت و با برگزاری جلسه روزانه، برای مشکلات خاص خودروی مشتریان متوقف در نمایندگی‌ها به سرعت تصمیم‌گیری و اقدام خواهد شد تا خودروها به سرعت ترخیص و به مشتریان تحویل شود و هم‌وطنان با خیالی آسوده از ایام تعطیل خود لذت ببرند.
ایساکو علاوه بر ارایه خدمات به دارندگان محصولات ایران‌خودرو همچون سال‌های گذشته در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود، تا حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروساز کشور نیز خدمات امدادی ارایه خواهد کرد.
مهم‌ترین هدف مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، تسهیل هر چه بیش‌تر خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و تسریع ارایه خدمات است و یکایک معاونان، مدیران و کارکنان این مجموعه با تمام توان در راستای کسب رضایت هم‌وطنان خصوصا در ایام تعطیلات نوروز برای به جا ماندن خاطره‌ای خوش می‌کوشند.
دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو ‌و نیز سایت www.۰۹۶۴۴۰.com بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا