خودرو

اولین نمایندگی استاندارد لاماری در شهر تبریز افتتاح شد

عصر خودرو- تلاش خودرو ایرانیان به عنوان اولین نمایندگی استاندارد لاماری در شهر تبریز و شانزدهمین نمایندگی استاندارد این برند در سطح کشور رسما افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امیر صرافی؛ مدیر بازاریابی برند لاماری در این مراسم ضمن تقدیر از نمایندگان لاماری در زمینه همراهی و رعایت تمامی استانداردهای این برند گفت توجه به همین جزییات و رعایت استانداردهای آرین پارس موتور، از مرحله استانداردسازی و تجهیز شوروم تا فروش و خدمات پس از فروش، منجر به ارائه خدماتی با کیفیت‌تر به مشتریان لاماری در سراسر کشور می‌شود.
مدیر بازاریابی برند لاماری در پایان گفت: در حال حاضر بیست و هفت نماینده برند لاماری در سطح کشور فعالیت دارند که با افتتاح رسمی نمایندگی کد 2103، تعداد نمایندگی‌های استاندارد لاماری به شانزده رسید.

در افتتاح نمایندگی تلاش خودرو ایرانیان محصول لاماری ایما هیبرید برای نخستین بار در شهر تبریز به نمایش گذاشته شد.
لاماری ایما HEV که چندی پیش در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با قیمت قطعی و تحویل فوری عرضه شد، به عنوان یکی از معدود کراس‌اوورهای برقی – بنزینی بازار ایران دارای پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم 1.5 لیتر است که با پیشرانه برقی همراهی می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی لاماری ایما هیبرید 168  اسب بخار با گشتاور 280 نیوتن متر و حداکثرتوان موتور الکتریکی 130 کیلو وات ساعت (174 اسب بخار) با گشتاور 300 نیوتن متر است که در مجموع 174 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 300 نیوتن متر گشتاور از 1500 تا 3500 دور در دقیقه تولید می‌کنند. توان تولیدی این موتور ها نیز از طریق یک جعبه دنده DHT به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

نمایندگی لاماری کد 2103 با مدیریت مجید منیف در منطقه خیابان مخابرات تبریز و با سابقه قابل توجه در حوزه ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به‌صورت تخصصی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان برند لاماری در شهر تبریز است.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا