خودرو

میزبانی از مسافران نوروزی در کارشوهای فردا موتورز


شرکت فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی کشور، در ایام نوروز کارشوهای مختلفی را در سراسر کشور جهت معرفی بهتر محصولات خود برپا کرده است.
این کارشوها با همکاری عاملیت های مختلف فردا موتورز در ایام نوروز فعالیت می کنند و محصولات مختلف این خودروسازی را به مسافران معرفی می نمایند. در استان های مازندران، گیلان، هرمزگان، تهران و فارس کارشوهای مختلفی در مناطق گردشگری و تفریحی برپا شده است تا مسافران نوروزی با محصولاتی چون FMC SX5، FMC T5، FMC 511 و سوبا M4 آشنا شوند. همچنین در کارشو استان مازنداران نیز امکان تست درایو محصولات مونتاژی فردا موتورز برای بازدیدکنندگان فراهم است.
در حال حاضر فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی شناخته می شود که با بیش از ۴۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور فعالیت می کند. این خودروساز در ایام نوروز ۱۴۰۳ در کنار برگزاری مراکز معرفی خودرو، خدمات نوروزی ویژه ای را برای مالکان محصولات خود در نظر گرفته است.
فردا موتورز در دو کارخانه تولیدی خود محصولات SX5، T5، ۵۱۱ و سوبا M4 را مونتاژ می کند. از سویی در بحث واردات این شرکت خصوصی عرضه جیلی آزکارا را در جایگاه یک کراس اوور دو دیفرانسیل و هیبرید آغاز کرده است. در سال ۱۴۰۳ هم فردا موتورز برنامه دارد تا در کنار توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود، محصولات ام جی را به بازار کشور عرضه کند و سوبا M4 هیبرید را هم به صورت مونتاژی در اختیار مشتریان ایرانی بگذارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا